jirkan píše:Ještě jeden dotaz k Vindoboně. Kdysi jsem se tady ptal, jak to bylo s přívěsnými vozy a byl mi doporučen velmi zajímavý odkaz, ve kterém se ovšem psalo o dvou motorech a třech vlečňácích. Tak jsem trochu pátral po obrázcích a našel jsem kombinace dvou motorů se dvěma a třemi vleky, ale žádný obrázek se čtyřmi. Může to někdo z Vás, co se v historii orientujete, popsat, jak to tedy bylo v reálu? Moc děkuji.
ČSD Vindobona dle wikipedie s motorovými vozy byla šestdílná .
Cituji: "Od 1.8. 1969 až do roku 1972 ČSD zařadily nové vozy M 296.1 s nejvyšší rychlostí 120 km/h. Motorové vozy a BRam se střídaly v Praze hl.n., vlak zde byl rovněž zkracován, na rameni Praha-Berlin jezdil M296.1+Aam+Aam+BRam+Bam+M 296.1, na rameni Praha-Vídeň M296.1+Aam+BRam+M 296.1."
https://cs.wikipedia.org/wiki/Vindobona_(vlak)
Obrázek zde:
https://commons.wikimedia.org/wiki/Cate ... _296.1.jpgp.s. Vindobona vezená Delfínem ( DR VT 18.16 ) byla taky šestidílná - 2 motory a 4 vložené vozy.