hummus píše:mikinko píše:Iný prípad je, keď je vada sériová a dotyčný o nej vie. Opomeniem fakt, že sa MTB nehambilo predávať modely s nekvalitným motorom (a na 100% museli vedieť, že je nekvalitný). V každom prípade je to sériová vada daného výrobku a výrobca SÁM OD SEBA mal zabezpečiť zaslanie nových motorov k predajcom, resp. kontaktovať predajcu aby stiahol modely od zákazníka a na svoje náklady by ich dopravil ku sebe, opravil a zaslal späť priamo koncovému zákazníkovi. A zároveň - ako to už bolo spomenuté, malo na prvej stránke výrobcu svietiť obrovské ospravedlnenie aj s informáciou, ako postupovať pri výmene motora (kam to poslať, na koho náklady). MTB si však už za posledné roky akosi zvyklo hrať sa na mŕtveho chrobáka ....
Takže se chová úplně stejně jako většina výrobců. Z poslední doby si vzpomínám třeba na obrácené plošné spoje na lokomotivách 350 od ACME. Nevím o tom, že by tyto lokomotivy ACME plošně stanovalo a samo opravovalo.
V tomto případě máš pravdu. Stalo se to u několika kusů a výrobce v další serii závadu odstranil. Oprava osvětlení u modelu ACME zabrala cca 5 minut. Horší to bylo s osvětlením T466 od MTB, kde to byla práce minimálně na hodinu a ještě jsi si musel koupit barvy-viz. http://www.modely.biz/magazin/clanek-uprava-osvetleni-u-lokomotivy-t466-2049-od-mtb/. Přesto i to byla drobnost proti té dnešní aroganci MTB.