Moderátor: Michal Dalecký
S200-251 píše:Podle fotek teda nic moc, to už i starý model od Bramosu vypadá mnohem lépe.
Celkové proporce, čelo, okna - naprostá katastrofa. Obrovské nárazníky které jsou jak pěst na oko. Spodek celkem zjednodušený asi jako u Bramosu.
Chybějící zásuvka a kabel napájení, popisky na dveřích vozu naopak než mají být.
Jestli za tohle někdo zaplatí těch nějakých 1800,- , tak se nelze divit že s úspěchem stále produkují takové paskvily. Za něco takového bych nedal ani 500, protože skutečnému vozu se to jen vzdáleně podobá.
Nechci házet všechno od MTB do jednoho pytle, třeba 842 je fajn (jen je potřeba vyměnit kompletně všechny boční okna a jejich rámy, interiér a doplnit velkou spoustu detailů)...
S200-251 píše:Jestli za tohle někdo zaplatí těch nějakých 1800,- , tak se nelze divit že s úspěchem stále produkují takové paskvily. Za něco takového bych nedal ani 500, protože skutečnému vozu se to jen vzdáleně podobá.
xmatejx píše:S200-251 píše:Jestli za tohle někdo zaplatí těch nějakých 1800,- , tak se nelze divit že s úspěchem stále produkují takové paskvily. Za něco takového bych nedal ani 500, protože skutečnému vozu se to jen vzdáleně podobá.
Ostatní kupující jsou zřejmě ale jiného názoru, dle webu MTB byla první várka kompletně rozprodána a připravuje se další...
mvck píše:Ona je otázka, kolik procent těch kupujících je s modelem spokojeno a kolik to bere jen jako východisko z nouze. Ne každý má možnost si upravovat Btax od Bramosu (vylepšení interiéru, zapojit osvětlení) a jiný výrobce zatím vůz v unifiku nedělá. Tedy kupující volí mezi dvěma variantami, z nichž ani jedna zdaleka není ideální. Jakmile přijde s tímto barevným schematem Roco, tak MTB neprodá ani šroubek z toho jejich paskvilu. A s tím "vyprodáno" bych to taky bral s rezervou, po eshopech jsou stále běžně skladem. Stejně jako jejich motoráky 810, ty se po nástupu Roca taktéž staly obtížně prodejnými.
xmatejx píše:mvck píše:Ona je otázka, kolik procent těch kupujících je s modelem spokojeno a kolik to bere jen jako východisko z nouze. Ne každý má možnost si upravovat Btax od Bramosu (vylepšení interiéru, zapojit osvětlení) a jiný výrobce zatím vůz v unifiku nedělá. Tedy kupující volí mezi dvěma variantami, z nichž ani jedna zdaleka není ideální. Jakmile přijde s tímto barevným schematem Roco, tak MTB neprodá ani šroubek z toho jejich paskvilu. A s tím "vyprodáno" bych to taky bral s rezervou, po eshopech jsou stále běžně skladem. Stejně jako jejich motoráky 810, ty se po nástupu Roca taktéž staly obtížně prodejnými.
To ovšem nic nemění na tom, co jsem napsal. Roco se pro rok 2021 na tuto variantu "unicolor" zřejmě nechystá, takže MTB bude (opět) profitovat. Obchod se na co by kdyby nehraje. A MTB to dobře ví. A jak zde již mnohokráte u jiných (paskvilů MTB) zaznělo: drtivá řada kupujících to prostě nevidí a pokud vidí, je jim to jedno (zaznělo zde krásné "zvykl jsem si").
A co se "vyprodáno" týče - toto fórum je téměř esoterické. Nikde jsem se nesetkal s takovou mírou pocitové a dojmově iracionální argumentace jako zde. Všimněte si: napíši, že "dle MTB byla první várka již rozprodána, připravuje další", vůbec nic jsem nepsal o tom, kolik se toho válí kde v eshopech, protože MTB není maloobchodem, ale jak známo, prodává pouze obchodníkům. Těm rozprodalo zřejmě vše, lze-li věřit jejich webu. Než se půlrok s půlrokem sejde, vyprodají i obchodníci vše a další várka Btax MTB bude mít své zákazníky. Takto to MTB dělá již roky a dobře ví, že to funguje - ověřeno praxí. A co se týče Roco konkurence. V následujících letech to na Najbrt 810ky made in MTB skutečně nevypadá. Jenže, soudě dle webu MTB je to výrobci jedno - přišli s "809 281", mají v plánu variantu MAV a jak zde zaznělo: ty modely dobře jezdí, jsou nabízeny i se zvukem od pana Smutka, takže si svoje zákazníky najdou.
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: michalctt a 5 návštevníků