Elektrika 181 až 183 od MTB

Specializované fórum pouze pro příznivce velikosti H0 (1:87).

Moderátor: Michal Dalecký

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod Brejla » pát 06 lis, 2015 4:20 pm

Matěj píše:Nemáme, asi se to někde zadrhlo. Určitě ale bude mít pětipólový motor, loukoťová kola, profi sběrače a dokonce i lepší tvar karosérie. :lol:

Pro začátek by stačil slušný motor a převody. I když i to ostatní by taky nebylo k zahození. :cry:
Brejla
 
Příspěvky: 1421
Registrován: sob 18 črc, 2015 8:25 am

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod ČouĎák » pát 06 lis, 2015 8:26 pm

Brejla píše:
Matěj píše:Nemáme, asi se to někde zadrhlo. Určitě ale bude mít pětipólový motor, loukoťová kola, profi sběrače a dokonce i lepší tvar karosérie. :lol:

Pro začátek by stačil slušný motor a převody. I když i to ostatní by taky nebylo k zahození. :cry:


lepší tvar?....to by p.Báňa nesměl být ješita a nešulit to při výrobě formy.

jen jsem zvědav s jakou další zmršeninou vyleze !!!
DF porušuje práva svobodného projevu. Příspěvky se přesouvají nebo cenzurují jako za komunistů. ;)
Uživatelský avatar
ČouĎák
 
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 18 říj, 2012 6:53 pm
Bydliště: Hohenfurth

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod A2C » pát 06 lis, 2015 8:29 pm

Však, počkajte, bude to ČSD s polopantografmi, lebo sú lacnejšie :)
A na krabičku slávnostne napíše 5 polový motor, však papier znesie všetko :)
ČSD ep.IIb + III-IVa + ŽSR. H0, H0e
Z21, Profi-Boss, Multimouse
Uživatelský avatar
A2C
 
Příspěvky: 1710
Registrován: čtv 21 led, 2010 10:32 am
Bydliště: Bratislava, Dúbravka

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod ČouĎák » úte 10 lis, 2015 10:07 pm

nevím jestli zmizela ale líbilo se mi jak se v recenzi namaže med kolem huby aby se oj-banina p.Báni prodávala téměř jako po másle.
DF porušuje práva svobodného projevu. Příspěvky se přesouvají nebo cenzurují jako za komunistů. ;)
Uživatelský avatar
ČouĎák
 
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 18 říj, 2012 6:53 pm
Bydliště: Hohenfurth

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod Brejla » stř 11 lis, 2015 7:15 am

ČouĎák píše:nevím jestli zmizela ale líbilo se mi jak se v recenzi namaže med kolem huby aby se oj-banina p.Báni prodávala téměř jako po másle.


Krásná přezdívka-ojeBánina. :lol: Taky patřím k těm, kdo chtěli několik kousků koupit, ale v téhle "kvalitě" ani náhodou. Raději nechám vydělat cizí kapitál.
Brejla
 
Příspěvky: 1421
Registrován: sob 18 črc, 2015 8:25 am

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod HonzaM » stř 11 lis, 2015 9:05 am

Barbucha píše:Nojo a to mám lokomotivu z DDR ze 70. let a ta má sedmikotvový motor.

Kotvu snad má jen jednu, ale sedmipólovou, ne?
FREMO, Zababov N-scale
http://www.1ku160.cz
HonzaM
 
Příspěvky: 4362
Registrován: úte 05 úno, 2013 9:01 am
Bydliště: Praha

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod ČouĎák » čtv 12 lis, 2015 10:04 pm

co dokážou Poláci!
na to oj-Baniny nemají!
Přílohy
Eu 07.jpg
DF porušuje práva svobodného projevu. Příspěvky se přesouvají nebo cenzurují jako za komunistů. ;)
Uživatelský avatar
ČouĎák
 
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 18 říj, 2012 6:53 pm
Bydliště: Hohenfurth

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod ČouĎák » čtv 12 lis, 2015 10:19 pm

tak to se omlouvám ale i tak...cena stejná a zpracování jinde.
z pomatení jsem koupil 182 a ta půjde z baráku.
DF porušuje práva svobodného projevu. Příspěvky se přesouvají nebo cenzurují jako za komunistů. ;)
Uživatelský avatar
ČouĎák
 
Příspěvky: 365
Registrován: čtv 18 říj, 2012 6:53 pm
Bydliště: Hohenfurth

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod RadekH0 » pát 13 lis, 2015 9:22 am

Též jsem si chtěl zakoupit několik modelů od firmy MTB ale když jsem zjistil jaké do toho dávají komponenty, tak mě to odradilo.

Nevím jestli už tady o tom byla nějaká diskuze ale před zakoupením jakéhokoli modelu od tohoto výrobce vás chci upozornit že kvalita motoru a dalších věcí je poněkud horší. Ano, modely sice jezdí tiše a plynule, při delším provozování ale né moc dlouho.
Modely současné produkce firmy MTB totiž obsahují třípólové motory bez uhlíků !
Místo uhlíků jsou zde pouze kousky plechových kartáčků, které se časem samozřejmě vydřou a dojezdily jste.

Jedinou výjimkou byly možná modely první série, kde modely byly ještě opatřeny pětipólovým, to ale není úplně ověřeno.

Tímto příspěvkem nechci nikoho záměrně odrazovat od budoucího zakoupení modelů této firmy.
Ovšem nechápu výrobce proč něco takového dělá. Když by už od začátku dával do modelů motory Mashima, tak by celková cena modelu byla zhruba o 500Kč větší, což by každý jistě za takovou kvalitu určitě dal.

Pokud by o tom chtěl někdo rozjet větší diskuzi, napište. Příspěvek dám do samostatného tématu.
Měřítko TT, epocha: V./VI.
DCC
RadekH0
 
Příspěvky: 506
Registrován: ned 03 bře, 2013 11:37 am
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod RadekH0 » pát 13 lis, 2015 10:01 am

Teď si ale představte že by o tom vědělo třeba PIKO, využilo šance a začalo na nás chrlit modely stejných lokomotiv jako MTB s kvalitou a cenou podobnou jejich Čmeláků.

MTB by nejspíše postupem času krachlo nebo by se konečně začalo snažit dávat to co si za ty prachy zasloužíme.
Měřítko TT, epocha: V./VI.
DCC
RadekH0
 
Příspěvky: 506
Registrován: ned 03 bře, 2013 11:37 am
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod sidlo » pát 13 lis, 2015 11:27 am

Všem místním kritikům bych doporučil si přičíst první kapitolu mikroekonomie o nabídce a poptávce.

Pokud bude poptávka (a ta zjevně je), tak bude i nabídka, a to bez ohledu na počet místních kritiků a radilů.

Já, až bude verze E 669.1 ČSD bez žlutého pruhu (a pošetřím korunky), jedno vozidlo koupím.
Uživatelský avatar
sidlo
 
Příspěvky: 3744
Registrován: ned 27 dub, 2014 7:32 am

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod vvitty » pát 13 lis, 2015 11:58 am

RadekH0 píše:...
Jedinou výjimkou byly možná modely první série, kde modely byly ještě opatřeny pětipólovým, to ale není úplně ověřeno.
...
Ovšem nechápu výrobce proč něco takového dělá. Když by už od začátku dával do modelů motory Mashima, tak by celková cena modelu byla zhruba o 500Kč větší, což by každý jistě za takovou kvalitu určitě dal.


V prvnich seriich TT Zamracenych a TT Brejlovcu byly osazovany motory Mashima. Diskuze o tom jak jsou modely na **** protoze jezdi pomalu a nedosahuji maximalni rychlosti originalu tu zabraly nemalo stranek a tydnu. Zrejme byla zpetna vazba vzata v potaz a modely dostaly rychlejsi motorky jak si tu leckdo pral...
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]
vvitty
 
Příspěvky: 2776
Registrován: pát 28 pro, 2007 7:11 pm
Bydliště: Praha

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod Brejla » pát 13 lis, 2015 12:16 pm

vvitty píše:
RadekH0 píše:...
Jedinou výjimkou byly možná modely první série, kde modely byly ještě opatřeny pětipólovým, to ale není úplně ověřeno.
...
Ovšem nechápu výrobce proč něco takového dělá. Když by už od začátku dával do modelů motory Mashima, tak by celková cena modelu byla zhruba o 500Kč větší, což by každý jistě za takovou kvalitu určitě dal.


V prvnich seriich TT Zamracenych a TT Brejlovcu byly osazovany motory Mashima. Diskuze o tom jak jsou modely na **** protoze jezdi pomalu a nedosahuji maximalni rychlosti originalu tu zabraly nemalo stranek a tydnu. Zrejme byla zpetna vazba vzata v potaz a modely dostaly rychlejsi motorky jak si tu leckdo pral...


Není jednodušší použít kvalitní motor s nižšími otáčkami a dát menší převod, případně odebrat jeden převodový stupeň, aby byla dodržena rychlost? Právě použití vysokootáčkových motorů a nutné vysoké zpřevodování je cesta do pekel. Neúměrně narůstá hlučnost a klesá životnost pohonu.
V případě modelu propíraného v tomto vláknu by to bylo za lepší motor nějakých cca +3% nárůst ceny u digitalizovaného modelu. To by určitě nesnížilo prodejnost. Jsem přesvědčen, že opak by byl reálný a kromě hračkářů by ho kupovali i modeláři.
Brejla
 
Příspěvky: 1421
Registrován: sob 18 črc, 2015 8:25 am

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod RadekH0 » pát 13 lis, 2015 12:23 pm

Mohu se zeptat zda nevíte jak tomu bylo u modelů ve velikosti H0?
Nechci to nijak kritizovat, jenom by mě to zajímalo.

Díky.
Měřítko TT, epocha: V./VI.
DCC
RadekH0
 
Příspěvky: 506
Registrován: ned 03 bře, 2013 11:37 am
Bydliště: Žďár nad Sázavou

Re: Elektrika 181 až 183 od MTB

Příspěvekod Brejla » pát 13 lis, 2015 12:42 pm

RadekH0 píše:Mohu se zeptat zda nevíte jak tomu bylo u modelů ve velikosti H0?
Nechci to nijak kritizovat, jenom by mě to zajímalo.

Díky.


Od MTB mám v H0 bardotku, kocoura a hektora a všechny mají třípólové motory. Naučit je jezdit v digitálu s dekodery Zimo se zvukem byl pěkný očistec a přesto to není nic moc. Koupil jsem je jen proto, že jiný výrobce tyto modely v té době nedělal (s vyjímkou bardotky, další už mám jen od Roca). Ty motory jsou všechny vysokootáčkové "bezuhlíkové" s předpokládanou krátkou životností, takže se chystám na brzkou nutnou výměnu za Mashimy. Na šestikoláka už nervy nemám a přestože bych ho moc chtěl, tak od MTB v tomto provedení ho prostě nekoupím.
Brejla
 
Příspěvky: 1421
Registrován: sob 18 črc, 2015 8:25 am

PředchozíDalší

Zpět na Velikost H0 (komunita H0)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků