novk2007 píše:Ano jsou tam nedostatky. Když porovnám fotku se skutečnou mašinou. Ale vždy se nejde někdo komu to nebude vyhovovat . Asi takhle bych to řekl ,to malé množství fajnšmekru který model nekoupí kůli tomu že to milimetrově nesedí firma MTB jisto jistě oželí. Stačí se podívat na to co píšou modely Biz a Mašinky. Modely došlé v první várce bohužel nepokryjí všechny objednávky. Viz Mašinky došlo jen 50 kusů Hyder zbytek bude rok 2018 A podle mě to MTB stačí .Těch x desítek možná možná ale jen možná stovka - ? fajnšmekrů kteří model nekoupí je proště brán s rezervou, s tím že se asi nebude jednat o Majoritu ale minoritu. , a kuli tomu se asi nevyplatí strávit nad projektem v počítači x desítek hodin- týdnů popřípadě měsíců . A hlavně se nejedná zase o tak velký trh jako v sousedním Německu kde firmy jako Brawa Roco si na projektu nového modelu opravdu nechají záležet , protože konkurence je opravdu v Německu velká . Takže si firma podle mě nedovolí vypustit paskvil protože by se mohl chopit příležitosti jiný výrobce. Když ještě MTB nebylo, bylo českých elektrik a dieslovek na Českém trhu jako šafránu . Plno lidí dělalo modely z odlitků, viz já. Zkoušel jsem dělat 151 od Pana Číže,ale po určité době jsem to vzdal neb to nakonec nevypadalo jak jsem chtěl. Kolik z vás mělo před x lety doma nebo ještě má Pražskou dvojku od Pika kde neseděly prolisy žaluzií . A nikomu to moc nevadilo . , Ten kdo chce at si koupí předražené modely které budou jakš takš odpovídat .
Bezpochyby máte pravdu, že firmu to v žádném případě neohrozí a že řada lidí si vlastně ani nedokáže srovnat skutečnou lokomotivu s modelem, ale je to důvod neustále dokola dělat ty stejné chyby? Padlo tu už mnohokrát, že firmu by to zřejmě nestálo ani troník, kdyby prostě udělala model takový, jaký má být. Že ty chyby jsou zbytečné. A já tomu věřím. Tzn. ve firmě si řeknou to neva, že to není úplně vono, stejně se to rozprodá. OK, také strategie....
MTB fandím, ale už jsem tu mnohokrát napsal, že oprávněnou kritiku vítám.