M&T píše:Ak je tam typovo rovnaký dekodér tak to by nemusel byť problém ... nastavenie funkcií si viem identifikovať a prispôsobiť, tak či tak si aj jacekove dekodéry nastavujem podľa svojich zvyklostí na F1 - F8 ...
A vopred vďaka za snahu a čas ...
Ano, dekodér je tam ZIMO MS450P22. Ale já opravdu nevím, jestli to má u ROCO smysl řešit. Spoustu inspirace jak to parazitní svícení dálek a podobně vyřešit jsem právě čerpal z originál "ROCO" dekodéru. Takže předpokládám, že tam ty problémy nejsou a není v tomto směru co opravovat.
A tady tedy výpis CV i s pár komenty - POZOR! Ještě jsem to drobně upravil. Na funkci to nemá vliv a výsledek se chová stejně jako před změnou. Ale znamená to méně úprav projektu pana Smutka.
Nejdůležitější věc. Nastavit omezení dimmingu pro vybrané funkční výstupy. Stačí, když se to aplikuje pouze na funkční výstupy F9 a F10 a přestanou dálkové LED parazitně svítit, když svítit nemají. Ale dálkové LED se pak rozsvěcí malinko jinak než ostatní LED. V praxi to nevypadá ani nijak blbě, ale pokud se nastaví totéž i na funkční výstupy F1 až F8, tak se chování všech LED "sjednotí". A nebojte se. Pohasnutí světel při startu motoru zůstane funkční:
114 ; 252 ;
152 ; 15 ;
Funkční výstupy F9 a F10 se musí přepnout ze SUSI na klasiku. Novější a v současnosti doporučený způsob je pomocí CV201.
201 ; 11 ;
Zbývá nastavit 7 swiss bloků. F3 a F4 potřebují vždy dva bloky a využívám "master" tlačítka. Tři bloky jsou pro F1, F2 a F5:
430 ; 3 ;F3
431 ; 1 ;deaktivuje tlačítko F1 (zhasnou červená světla)
432 ; 14 ;a rozsvítí bílé vpředu i vzadu pro oba směry jízdy
433 ; 15 ;
434 ; 15 ;
435 ; 14 ;
436 ; 3 ;F3
437 ; 2 ;deaktivuje tlačítko F2 (zhasnou dálky)
438 ; 3 ;a ZHASNE bílá světla do kříže pro jízdu vpřed
439 ; 5 ;
440 ; 5 ;a vzad
441 ; 3 ;
442 ; 4 ;F4
443 ; 1 ;deaktivuje tlačítko F1 (zhasnou červená světla)
444 ; 14 ;a rozsvítí bílé vpředu i vzadu pro oba směry jízdy
445 ; 15 ;
446 ; 15 ;
447 ; 14 ;
448 ; 4 ;F4
449 ; 2 ;deaktivuje tlačítko F2 (zhasnou dálky)
450 ; 0 ;a jinak nedělá nic
451 ; 0 ;
452 ; 0 ;
453 ; 0 ;
454 ; 1 ;F1
455 ; 0 ;
456 ; 1 ;rozsvítí červené pro jízdu vpřed
457 ; 0 ;
458 ; 2 ;a pro jízdu vzad
459 ; 0 ;
460 ; 130 ;F2 je invertované, protože aktivací výstupů LED ZHASNOU (2+128=130)
461 ; 0 ;
462 ; 9 ;ZHASNE dálky pro jízdu vpřed
463 ; 10 ;
464 ; 10 ;a pro jízdu vzad
465 ; 9 ;
466 ; 5 ;F5 - stanoviště svítí moc. Tak je jas snížený pomocí dimming skupiny č.1
467 ; 0 ;
468 ; 39 ;rozsvítí stanoviště při aktivním směru jízdy vpřed
469 ; 0 ;
470 ; 39 ;a nebo vzad
471 ; 0 ;
508 ; 120 ;definice dimming skupiny č.1 (jas na 50%)
A už jen "formalita". Pan Smutek swiss bloků používá 11. Proto se následující 4 swiss bloky musí vynulovat, aby tam nezůstaly původní parametry:
472 ; 0 ;
473 ; 0 ;
474 ; 0 ;
475 ; 0 ;
476 ; 0 ;
477 ; 0 ;
478 ; 0 ;
479 ; 0 ;
480 ; 0 ;
481 ; 0 ;
482 ; 0 ;
483 ; 0 ;
484 ; 0 ;
485 ; 0 ;
486 ; 0 ;
487 ; 0 ;
488 ; 0 ;
489 ; 0 ;
490 ; 0 ;
491 ; 0 ;
492 ; 0 ;
493 ; 0 ;
494 ; 0 ;
495 ; 0 ;
Pokud jsem na nic nezapomněl, mělo by to být všechno.
A ještě dopíšu poslední poznámku. Tak jak to mám nastaveno opravdu dálky při jízdě parazitně nesvítí a při změně směru jízdy v režimu posun neprobliknou. Ale pořád to trošku zlobí, když se aktivuje nebo deaktivuje posun (F3 nebo F4) a současně je aktivní F2. V tom případě se dálky na přední straně správně zhasnou nebo se rozsvítí, ale na "zadní straně" dálky probliknou. Toto mi ale nevadí.