
Moderátor: Michal Dalecký
radeksindy píše:To není pravda. Důležité je, kolik prostoru je mezi temenem kolejnice a horní hranou drobného kolejiva. PECO code 75 je sjízdné i pro kola podle NEM. Kolejivo Tillig Elite (code 83) také, až na flexi kolej. Pokud se navléká prut do podloží, tak to funguje bez problémů, flexi kolej má jiné podloží a už to nějaké mašině dělá problémy.
Barbucha píše:Trafa bych se nebál, je nesmrtelné, mám tři nebo čtyři....
George V. píše:Barbucha píše:Trafa bych se nebál, je nesmrtelné, mám tři nebo čtyři....
No jak které, ty první s "ostrými" rohy asi ano (mám jedno r.v. 1974 a fachá dodnes), ale ty novější stojí za ho... Lámou se tam přepínací kontakty...
radeksindy píše:Kolejivo Tillig Elite (code 83) také, až na flexi kolej. Pokud se navléká prut do podloží, tak to funguje bez problémů, flexi kolej má jiné podloží a už to nějaké mašině dělá problémy.
sidlo píše:radeksindy píše:Kolejivo Tillig Elite (code 83) také, až na flexi kolej. Pokud se navléká prut do podloží, tak to funguje bez problémů, flexi kolej má jiné podloží a už to nějaké mašině dělá problémy.
Mám tomu rozumět tak, že toto podloží http://www.hobby-shop.cz/masinky/elite- ... 5018-11%29 je OK
a toto podloží http://www.hobby-shop.cz/masinky/elite- ... 5025-11%29 je problematické? To se mi nechce věřit.
George V. píše:No ani bych se nedivil. Co mám zkušenosti s flexi od Tilliga v TT, tak je to podloží docela háklivé. Kolejové pásy se rády vytrhávají, často s úplnou destrukcí toho úchytu, tak si docela dokážu představit, že ty "úpony" udělali bytelnější a tudíž vyšší.
Zpět na Velikost H0 (komunita H0)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků