od JBr » úte 19 čer, 2012 8:58 am
Drobna pripominka k reportazi ze Zlicina. Snaha prejmenovat nadrazi Praha-Zlicin na Praha-Repy se objevila s modernizaci tramvajove trate z Andela do Repi, kdy linka S65 slouzila jako nahradni doprava za tramvaj. K prejmenovani nakonec doslo od GVD 2010/2011. Mestska cast Praha-Zlicin proti tomu ale podala odvolani k DU, protoze stanice lezi na katastralnim uzemi Zlicina a tramvajova trat uz byla v te dobe dostavena, takze nebyl duvod prejmenovat nadrazi aby sedelo nazvem s konecnou tramvaje. Od zmeny GVD se tak nazev zmenil zpet na Praha-Zlicin a tak se ona stanice jmenuje doted, byt tam jeste jsou cedule, ktere pripominaji ono kratke prejmenovani.
A jeste doplnek k tomu co psal kecu.p: V Jinonicich se krizovalo, obnovene dratovody jsou ale jen k odjezdovym navestidlum. Ta se tehdy opravdu stavela. Predvesti vjezdovych navestidel a vjezdova navestidla byla take natrena, ale dratovody uz obnoveny nebyly. Predvesti byly napevno v poloze vystraha a vjezdova navestidla v poloze stuj. Do stanice se v te dobe vjizdelo na privolavaci navest. Po ukonceni zesileneho provozu S65 se Jinonice zakonzervovaly a slouzi tam pouze dozorce, ktery kontroluje prejezdy. Jedina vyjimka byla jizda protokolarniho vlaku z Luzne u Rakovnika loni v kvetnu, kdy byly Jinonice mimoradne na jeden den obsazeny vypravcim, aby tam mohl protokolar krizovat s S65.
TT/D V/VI.