petrsimral píše:C je prohlížecí jáma, popel na výjezdu z depa nemá co dělat.
Ještě jsem nad tím přemýšlel...Já jsem si právě myslel, že tady je vjezd. A tak nějak jsem vycházel z toho co jsem vyčetl - totiž, že parní loko při vstupu do depa nejdřív šla na popelovou jámu a doplnila vodu (vodní jeřáb taky bývá často u této jámy). Navíc jsem myslel, že ten portálový starý jeřáb sloužil k manipulaci s popelem... Proč by byla na výjezdu z depa prohlížecí jáma?
petrsimral píše:F pískovací věž a prohlížecí ochozy jsou zakresleny o kolej níž, než ve skutečnosti jsou.
To je pravda, to mi ujelo...
petrsimral píše:Sokolovské depo bylo asi jediné v republice, kde se zbrojilo přímo ze šachty. To je ten prostor vedle nové správní budovy (její přístavbu jsem stavěl na brigádě v roce 1983) vpravo od lávky H a dolu od prostoru, který je mylně označen jako pískování F.
No, když jsem si uvědomil, že v Sokolově je uhlí všude v zemi, napadla mě čistě teoreticky možnost, že by se uhlí bralo z místních zdrojů. Pak jsem si ale nebyl jistý, jestli do mašin lze použít hndědé uhlí...
A nevíš, co je
tenhle zakrytý objekt? Napadlo mě, jestli to není pozůstatek toho tunelu na dopravu uhlí, ale vede to trochu vedle a možná z rotundy... A v tunelu se uhlí dopravovalo jak? Nějakou drážkou? Nebo snad dopravníkem, nebo šnekem?
petrsimral píše:Prostor mylně označený jako H (zauhlování) se využíval jako prostor pro údržbu přípojných vozů pro trať Sokolov - Kraslice, říkalo se tomu "mycí" kolej, byl tam baráček pro uklízečku a vozmistra, aby si měli kam uložit vercajk.
To je
tohle?
A co ta vodárna?