od hank » pon 09 kvě, 2011 7:37 pm
Takže tu mám přehledy vozidel z prvních přídělů pro některé zemí garantované lokálky, k nimž mám podklady. Řadové označení lokomotiv je podle upraveného Rihosekova systému platného od r. 1905, značení vozů platilo do r. 1913.
Přečíslovací seznamy z r. 1913 bohužel nemám, možná by se daly dohledat aspoň návaznosti intervalů, totéž platí pro přečíslování u ČSD.
Čísla strojů - za lomítky jsou čísla u ČSD. Někde jsou intervaly inv. čísel strojů u kkStB delší než u ČSD - znamená to, že se chybějící lok. nedožily převzetí k ČSD. V závorkách u vozů jsou rozvory, bb - bez brzdy. Označení nákl. vozů: G - zavřené (u ČSD Zl), Jk - vysokostěnné (V/Vk/Vn/Vkn - k - klanice, n - neodbíratelné stěny), Jh - oplenové (O)
Rakovník - Bečov + Protivec - Bochov
lok. 97.94-5/310.033-4, 97.135-6/310.052-3, 97.145/310.060, 97.194/310.093
59.81-5/324.207-8, 59.109-10/324.214-15
os. vozy BCi 7061-4, 7083 (6,5 m), BCi 7135 (6,5 m), Ci 6274-8 (6,5 m), 8298-9, 8851 (6,5 m bb)
Služební, kombinované a poštovní vozy De 16475-6, 16527-8 (5,8 m), DFg 17066-7, 17195-7, 17203 (5,8 m), Fkg 18437-9 (5,8 m)
Tato dráha byly výjimkou - dostala hned od začátku lokomotivy ř. 59 (324.2 ČSD) pro částečně oddělenou nákladní dopravu a kromě kombinovaných i samostatné služební a osobní vozy. Některé přecházely i na mladotickou trať.
Rakovník - Mladotice
lok. 97.130-132/310.047-49
os. vozy BCi 7090-92 (6,5 m), Ci 10149-150 (6,5 m)
Lochovice - Zadní Třebaň
lok. 97.192/310.091, 97.193/310.092
os. vozy BCi 7151, 7152 (6,5 m), Ci 6081, 6082 (6,5 m), kombinovaný DF 17160 (5,8 m),
nákl. vozy G 31398, 31399, 32274 (brzda, 4 m), G 33436 - 33438 (bb, 4 m), Jk 90394 - 90399, 91391 (brzda, 4,9 m), Jk 95880 - 95885 (bb, 4,35 m), Jh 96417 - 96420 (bb, 3,8 m)
Tršnice - Luby
lok. 97.184-5/310.085
os. vozy BCi 7136-7 (6,5 m), Ci 6063-5 (6,5 m), kombinované DF 17145-6 (4,4 m)
Staňkov - Poběžovice
lok. 97.186-7/310.086, 178.106-9/422.048-51
os. vozy BCi 7139-40 (6,5 m), Ci 6066 (6,5 m), Ci 8899 (6,5 m bb), kombinovaný DF 17147-8 (4,4 m)
Ostrov - Jáchymov
lok. 99.05-06/320.004-5
os. vozy BCi 7069-70 (6,5 m), Ci 6285-6 (6,5 m), kombinované DF 17072-3 (5,8 m)
nákl. vozy G 30372-3 (4 m), G 28582-3 (4 m bb), Jk 84044-5 (4,9 m), Jk 85571-2 (4,35 m bb)
Chrudim
lok. 97.166-9/310.075-8, 178.104-5/422.046-7
os. vozy BCi 7121-5 (6,5 m), Ci 6039-43 (6,5 m), kombinované DF 17135-7 (5,8 m), DF 17143 (4,4 m)
nákl. vozy G 31310-7 (4 m), G 28961-72 (4 m bb), Jk 86145-58 (4,9 m), Jk 89950-61 (4,35 m bb), Jh 92563-74 (3,8 m)
Světlá n. S. - Ledeč
lok. 97.228/310.0119
os. vozy BCi 7190-1 (6,5 m), Ci 8994-5 (6,5 m), kombinovaný DF 17184 (5,8 m)
nákl. Gg 34199-203 (5 m), Gg 30875-9 (5 m bb), Jko 93168-72 (4,9 m), Jko 97617-22 (4,35 m bb)
Čerčany - Kolín/Ledečko - Kácov
lok. 97.188-9/310.087-8, 97.197/310.096, 178.40-2/422.018-20
os. vozy BCi 7147-50 (6,5 m), Ci 6074-80 (6,5 m),kombinované DF 17156-8 (5,8 m)
nákl. vozy G 32104-13 ( 4 m), G 28996 - 29007 (4 m bb), Jk 92010-44 (4,9 m), Jk 95605-39 (4,35 m bb), Jh 96407-16 (3,8 m bb)
Doudleby - Rokytnice
lok. 97.195-6/310.094-5, os. vozy BCi 7241-3
nákl. vozy Gg 21623, 40179-80, Jk 94214-5, 98495, Jhe 96661-4
Dalovice - Merklín
lok. 97.224-5/310.0115-6, 99.67-8/320.032-3
os. vozy jsou 4okeňáky BCi 7188-9 (4,5 m, 2. tř. dvojité okno), Ci 8989 (4,5 m), kombinovaný DF 17183 (4,4 m)
nákl. vozy Gge 34140 - 34145 (brzda, atypický rozvor 6 m - zřejmě kvůli přepravě kaolínu), K 58943 - 58952 (bb, 4 m), K 65226 - 66235 (brzda, 4 m) - vozy K jsou uhláky nosnosti 15 t s klapkami ne přes celou výši stěny, v obvodu dráhy byla řada důlních vleček
Někdy příště sem dám aspoň některé výkresy.
zdraví
hank
Naposledy upravil
hank dne pon 16 kvě, 2011 8:40 am, celkově upraveno 1
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.