Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Petr Zatrepalek píše:Co pamatuju z dětství a vím z fotek:
bpjo čtyřdílné jednotky, nikdy kratší, na Posáz. pacifiku - tahal to hektor, mráča ale i 434ka z depa Vršovice.
Berounskou trať pak i až 2x čtyřdílná jednotka za papouchem, mráčou, brejlovcem. Jak to bylo jinde, to ale nevím...
Michal Šuhajda píše:Ke konci provozu (2. polovina 90-tých let) jezdily zelený patra na osobáku mezi Plzní a Prahou. Tehdy je tahala 363.
Krycí plech se otáčí za roh ze vnitř na čtyřhran.Pavel Dryml píše:a jak to vlastně fungovalo ?
Na jedné parní jízdě s patry měli dole "viaflexy" a nahoře odkryté koncové svítilny. Po příjezdu do Lužné je na konci zaklopili a odklopili na druhém konci a přenesli viaflexky...Pavel Dryml píše:To vím, fotek je na internetu dost, ale jak se označoval konec vlaku ??? To mě pořád zajimá.
Matasss píše:Byla tato souprava nasazena do provozu někde v okolí Brna
Vladimír_B píše:Krycí plech se otáčí za roh ze vnitř na čtyřhran.Pavel Dryml píše:a jak to vlastně fungovalo ?Na jedné parní jízdě s patry měli dole "viaflexy" a nahoře odkryté koncové svítilny. Po příjezdu do Lužné je na konci zaklopili a odklopili na druhém konci a přenesli viaflexky...Pavel Dryml píše:To vím, fotek je na internetu dost, ale jak se označoval konec vlaku ??? To mě pořád zajimá.
Více fotky: http://vladimirb.rajce.idnes.cz/Btjo_93 ... 007/#album
A někde jsem četl, že jezdily patra s mazutkama ze Zdic (Berouna) do Protivína... (Dráha? zkusím pohledat)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků