Zhruba tak jak píše hank. Záleží i na tom jestli kovový nebo kamenný. Pokud je kratš a kovový tak dost často je mostovka stejná jako u rovného mostu jen kolej je v ohlouku kolem osy mostu... Nějaký příklad těch kovových
Jeden delší dvoudílnýk kde je vidět zkosení mostovek uprostřed...
A jeden kratší. který nepřekonávávodní tok v kolmém směru ale našikmo, takže má mostovku do kosodélníku, být to rovně tak bude mostoka s nějvětší pravděpodobností obdélníková
A jeden delší kovový. a byť se jeví že je to čistý oblouk, je to jen pochozími plechy kolem kolejí, nosná část mostovky je vždy rovná byť se skosenými styčnými plochami.
I u kamenných se to jeví víc jako do oblouku, ale stavebně to není čistě zaoblené, ale zase jak píše hank do dílčích lichoběžníků, a to co se při pohledu zvrchu může jevit jako čistý oblouk je jen nejvýše položená zděná část která už není nosná. A pokud by jsi měřil sloupy, tak na vnitřní straně oblouku budou užší než na vnější straně oblouku.