Hodně se tu probíralo zbrojení vodou u parních lokomotiv, ale mě by hrozně zajímalo, jak to bylo u motorových lokomotiv s parním generátorem pro parní vytápění.
1) Zbrojilo se jen v depu nebo bylo nutno doplňovat i během výkonů ve stanicích? PG má psanou dosti velkou spotřebu vody.
2) V depu se zbrojilo např. současně u stojanu s PHM nebo při stání v rotundě nebo se zajíždělo pro vodu někam samostatně?
3) Pomocí jakého zařízení se doplňovala voda v depu? Hydrantem s tlustou (hasičskou) hadicí nebo běžnou gumovou hadicí z kohoutku? To by asi bylo časově náročné ...
4) Pokud se musela doplňovat voda i během výkonů mimo depo, doplňovalo se např. u starých vodních jeřábů nebo byly někde v kolejišti nějaké speciální přípojky?
Děkuji předem zejména místním znalcům a pamětníkům za vysvětlení této problematiky.
Miloš