Já bych šel k jednomu z pravděpodobných výsledků oklikou. Vyšel bych z toho, že tahle poslední trať v horách může mít ještě po 60 letech provozu původní zabzař. BEB ani ČSD do ní sotva co investovali, když se ani pořádně nezaplatila. Zkusil bych hledat třeba v muzeu Graslitzer Bahn. To je dráha postavená ve stejném období stejnou společností. A rovnou zapomeňte na klasické mechaniky. Ty jsou podle mě mladší a spíš na dráhu přicházeli jako modernizační prvek a elektromechanika je záležitostí až dvacátého století. Buď bych na vjezd dal distanční návěstidlo a je to zanedbaná ztracená pohraniční dráha za první republiky. Nebo henleiny a jsme v roce 46 a stav dráhy je ještě horší. Protože pokud by tam zůstalo distanční návěstidlo až do druhé války, tak by ho DRB vyměnili... Nebo obecně budeme-li počítat s tím, že stanice byla zanedbaná, tak do ní investovali...
S vysokou pravděpodobností byla bf. Sebastiansberg bez odjezdových návěstidel a bez dalšího zabezpečení, asi jen se zvonky...
Pokud máte někdo jiný názor k historii návěstidel, rád se poučím. Já bych i literaturu někde měl, ale buď je to několik metrů Dráhy, nebo dvacet km daleko ale půl dne na to nemám.
Postavte si tam co chcete, nikdo Vám to nemůže dostatečně vyvrátit...
Případně generace průzkumníků dráhy v terénu nenašla patky návěstidel? I ty by napověděly a s betonem by se nikdo z lesa netahal.
>H0< Nejde? To slovo neznám. :-)