Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Morris Zapp píše:Ovšem pokud nejsou zřízeny závislosti, které by mi bránily postavit ono S4-2 na volnoznak a zároveň mít výměnu 7 postavenou na kolej 6 a Vk1 vyklopenou, tak z té 6. koleje s klidem odjedu a nic neporuším, protože v okamžiku míjení toho odjezdového návěstidla už budu formálně odjíždět z koleje č. 4sidlo píše:I skupinové návěstidlo má vyjmenované koleje pro které platí. Např Slavkov S2-4 neplatí pro kolej 6.
hank píše:tomkanka: Koneckonců je to jenom nálepka, ale teď mě ještě napadlo: Bránilo/brání něco v předpisech tomu, aby se část téže koleje označila za manipulační a část za dopravní? Dokonce si umím představit, že by stejná kolej mohla být částečně označena jako dopravní (v dnešních předpisech by to snad oporu mělo, viz označení konce vlakové cesty a způsoby jejího zabezpečení), částečně jako manipulační a částečně jako vlečka...
A pak ještě další otázka: Jsou i jinde případy jako 3. kolej ve Hvězdonicích, tj. dopravní kolej zabezpečená výkolejkami?
tomkanka píše:Za totáče byla výkolejka údajně dokonce i na traťové koleji z Velenic do Gmündu.
tomkanka píše:Jinak: Nučice kolej č.2 - byla dopravní
Franta Krása píše:Viz sken SŘ z roku 1987...
Franta Krása píše:tomkanka píše:Jinak: Nučice kolej č.2 - byla dopravní
Nebyla....
tomkanka píše:Franta Krása píše:tomkanka píše:Jinak: Nučice kolej č.2 - byla dopravní
Nebyla....
V roce 2006 dle staničního řadu ano.
tomkanka píše:V roce 2006 dle staničního řadu ano.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků