Mechanická návěstidla

Skutečná železnice, odkazy na fotografie, zajimavá místa, setkání apod.

Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka

Příspěvekod Max » čtv 15 dub, 2010 1:14 pm

milan ferdián - tohle je pěkný příklad námětu pro kolejiště.
Taky bývaly takhle těsně před vjezdovým návěstidlem umístěné předvěsti - pro odjezdové návěstidlo. Dá se říci - nic není nemožné, téměř všechno někde kdysi existovalo.

mawerick - tak ještě malé upřesnění :
jednalo se o začátek července, a ty deště způsobily ujetí svahu na dvou místech. Trať nesjízdná od 18:00 do 22:00 třetího dne, tedy 52 hodin.
Ale to už bylo moc dávno, tehdy se snažili aby se co nejdříve jezdilo, dnes je větší snaha aby se nejezdilo. Ten kirovák, co roztáhnul véesák na 5 metrů do šířky, šel 5 let po tom do důchodu, a už je v něm hóóódně dlouho....
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

Příspěvekod mawerick » čtv 15 dub, 2010 4:20 pm

Max:OK OK ale pořád nepíšeš kde.

milan ferdián: trochu podobné je to i v žst. Janovice nad Úhlavou, kolej č. 4 a náv. L2 v km 41,320 a Se3 v km 41,337.
TT - analog
r.v. 1975 LD Plzeň

[url]http://www.mzalarm.cz[/url]
Uživatelský avatar
mawerick
 
Příspěvky: 374
Registrován: čtv 15 bře, 2007 6:21 am
Bydliště: Dom. st. Plzeň

Příspěvekod Max » čtv 15 dub, 2010 8:20 pm

mawerick - kdo hledá, najde (někdy...)

tady máš ten dvojnásobný stožár, co jsi o něm pochyboval. Můžeš počítat šprinclíky.
Pokud by takový někdo dal na kolejiště, určitě by ho moc lidí zkritizovalo, že to je blbost...

http://img243.imageshack.us/img243/7445/stozarsm2x.jpg

A ty "odřený "sloupy už jsou někde ve šrotu, jak jsem koukal na fotky.
Max
 
Příspěvky: 415
Registrován: pát 08 led, 2010 3:34 pm

Příspěvekod mawerick » pát 16 dub, 2010 5:16 am

Max:OK OK ale pořád nepíšeš kde. A teď i to návěstidlo. Bojíš se sdělit místo nebo nevíš?
TT - analog
r.v. 1975 LD Plzeň

[url]http://www.mzalarm.cz[/url]
Uživatelský avatar
mawerick
 
Příspěvky: 374
Registrován: čtv 15 bře, 2007 6:21 am
Bydliště: Dom. st. Plzeň

Příspěvekod milan ferdián » pát 16 dub, 2010 6:42 am

Tady došlo asi k nedorozumění.Na fotce jsou odjezdová a těsně před nimi seřaďovací návěstidla ve stanici Dolní Lipka
Limit příloh vyčerpán
milan ferdián
 
Příspěvky: 12140
Registrován: ned 30 pro, 2007 5:48 pm

Příspěvekod kecu.p » pát 16 dub, 2010 7:05 pm

Max
Nerad ti to říkám, ale tady se probírali mechanická návěstidla. Samozřejmě že světelná návěstidla existují i vyšší než obvykle. Z nových návěstidel AŽD vím o 2 => Plzeň Jížní předměstí - Plzeň Křimice, předvěst do Křimic v 1.TK, dále cca stejně vysoké návěstidlo je ve výhybně Praha Vyšehrad jako vjezdové od Prahy hl.n. snad 2TK ?? To v Plzni je z jednoho dílu bezešvé trubky, kdežto to v Praze vzniklo svařením 2 kusů bezešvé trubky, to je asi také rozdíl.
H0 DCC + H0e analog
KŽM Sokolov

ČSD ep. 3 a 4
Uživatelský avatar
kecu.p
 
Příspěvky: 613
Registrován: pon 18 kvě, 2009 8:08 am

Předchozí

Zpět na Podklady ke stavbě

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník