od mawerick » ned 30 lis, 2008 5:38 pm
Dubí: dopravna D3, sídlo dirig. dispečera Louka u Litvínova a v ZDD se uvádí "kolej č. 1 je vjezdová od dopravny Hrob","kolej č. 3 je vjezdová od dopravny Moldava v Krušných horách","při změně vjezdové koleje od dopravny Hrob na třetí kolej a od dopravny Moldava v Krušných horách na první kolej (popř. jízda na kolej obsazenou vozidly)
Současné vjezdy jsou zakázány.
• Dirigující dispečer určí písemným rozkazem, který vlak (PMD) bude jednat jako vlak „první“ a který vlak (PMD) bude jednat jako vlak „druhý“!
• Jízdní cestu pro vlak druhý nařídí dozorci výhybek dirigující dispečer až po oznámení strojvedoucím prvního vlaku, že vlak první dojel do dopravny Dubí.
Po postavení jízdní cesty pro vlak druhý umožní dozorce výhybek Dubí vjezd vlaku druhého ruční speciální návěstí „Souhlas k posunu“, nebo pokynem přímo, či prostřednictvím radiostanice.
"... staniční koleje č.1 a č.3 a výhybky č. 9, 10, 11, 12 a 13 za návěstmi "Stůj" (červený terč) jsou z důvodu špatného technického stavu vyloučeny.
Dobříš: Obvody pro přestavování výhybek za vlakové dopravy a při posunu:
staniční dozorce obsluhuje všechny výhybky kromě 15, 16 a 17, při posunu též kromě výhybky č.4ab, kterou obsluhuje obsluha vlaku.
Výhybky číslo 15/16 a 17 jsou přestavovány ústředně a obsluhuje je výpravčí řadičem na stavědlovém přístroji. V době, kdy není stanice obsazena staničním dozorcem a při mimořádnostech
(poruše zabezpečovacího zařízení) může výpravčí nařídit obsluhu ručně
stavěných výhybek obsluze vlaku, případně provede jejich obsluhu výpravčí. Kolej č.1 a 3 - vjezdová a odjezdová kolej pro všechny vlaky. Kolej č. 2 - vjezdová kolej pro krátké vlaky, odjezdová kolej pro všechny vlaky. Kolej č. 2c - odstavná kolej.
Z toho vyplývá, že souhlas k posunu dává staniční dozorce.
Takže záleží na Tomášovi "čím tu stanici osadí a jak jí "obsadí".
Pokud chcete vědět více ze ZDD (SŘ) pak přes SZ.
TT - analog
r.v. 1975 LD Plzeň
[url]http://www.mzalarm.cz[/url]