Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Michal Šuhajda píše:Ahoj,
Určil bych si, že na vedlejší trati nesmí lokomotivy s nápravovým tlakem >18t. Tím se vozba rozdělí.
Na vedlejší trati budou všechny vlaky(osobní + nákladní) vozit Bardotky z depa. Nasadil bych Barču (ne dvojkovou) nebo Brejlovce i na ten dělnický vlak, protože na rozdíl od Kocoura mají zařízení ( Pegas/ elektrický generátor) pro vytápění vlaků. Ten kocour může přivézt denní Mn z hlavní trati (Čmelák má práci na záloze), ve stanici odpojí část vozů a pokračuje po vedlejší trati dál. Záloha si to rozposunuje a pro opačný směr pak zase připraví vozy.
V té stanici (odbočná z projektu Římov - Branišovice?) můžou být klidně i dvě zálohy, pokud budou mít dost práce. Pokud ale uvažuješ s Čmelákem jen na půl dne, na zbytek ho pošli vozit Manipuláky na hlavní trať, než aby zbůhdarma stál. Lokomotiva není člověk, pokud se na ní střídají čety/strojvedoucí může být mimo depo několik dnů, po kterých ji stačí pár hodin na zbrojení a údržbu.
Sergeje a Brejlovci se starají o vozu nákladů i osobních vlaků ( možná i nějaký rychlík) na hlavní trati.
Nezmiňuješ se o motorových vozech. Nejsou nezbytné, ale v dopravních sedlech (noc) vozily vlaky i na hlavních tratích.
Michal Šuhajda píše:Nasadil bych Barču (ne dvojkovou) nebo Brejlovce i na ten dělnický vlak, protože na rozdíl od Kocoura mají zařízení ( Pegas/ elektrický generátor) pro vytápění vlaků.
hank píše:Michal Šuhajda píše:Nasadil bych Barču (ne dvojkovou) nebo Brejlovce i na ten dělnický vlak, protože na rozdíl od Kocoura mají zařízení ( Pegas/ elektrický generátor) pro vytápění vlaků.
Ale dogma to není. V 70. a 80. letech měla na trati Lipová Lázně - Javorník 1 pár Os v ranní špičce T 478.2 z nákladního oběhu. Souprava byla Bai-k + Ds + Bai-k. Zbytek dne ta souprava stála ve šturcu za rotundou. Jinak tam jezdily M131.1, od r. 1976 M 152.0 a 1 pár odpoledních MOs vezla sólo M 262.0.
Střelec píše:Pro starší období by se mohly hodit "dřeváky" s kamny tažené hektorem, což byla kombinace obvyklá kdysi na krušnohorských tratích.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků