Pokud jde o Lampertice, tak kromě článku ze Světa železnice nemám nic jiného než plánky z databáze SENA. Nejstarší je z r. 1999 (viz dole) a už tehdy dopravna vypadala tak, jak jsem tu jednou publikoval. Morriss Zapp napsal:
"...bavíme se o existenci staniční koleje, na které se bude vykonávat ohlašovací povinnost (a tu jaksi odbočky z principu nemají)." Jak je vidno z přiloženého plánku, dopravní ani jinou staniční kolej v roce 1999 neměli ani v Lamperticích... Ohlašovací povinnost se evidentně (aspoň teoreticky) mohla vykonávat na traťové koleji (vlaky Královec - Žacléř) i na koleji vlečkové (vlečkové vlaky btw podle vzpomínek kolegy, žacléřského rodáka Trainmaniaka, zajížděly z vlečky do dopravny Žacléř, kde teprve docházelo k předávkám zátěže). Další plánek z roku 2018 už nicméně jedinou dopravní kolej uvádí: Je ohraničena na královeckém zhlaví námezníkem výhybky č. 1 a na žacléřské straně koncem nástupiště u této koleje.
Jediné, co by v tom mohlo udělat jasno, by byly historické dokumenty: PND3 pro dirigovanou trať Královec - Žacléř a PPŘ vlečky Důl Jan Šverma.
BTW, na jednom z plánků ze SENy je chyba. Najdete ji?
... i my dědci ještě můžeme být všelijak užiteční...
Es ist viel später als du denkst.