Ona lichoběžníková tabulka je pojem už dlouho známý, ale tato verze s číslem je od roku cca 2002 změnou předpisu D3.
A ohledně modelování D3 ... ja bych se k tomuto tématu velmi přikláněl, protože to není náročné na zabezpečovací zařízení v modelu stejně tak i ve skutečnosti. Mnohem lepší pro kolejiště do panelového bytu než cpát do stejného místa nesmyslně hlavní trať i s pendolínem a nesmyslně ji kroutit o poloměrech oblouků kde by ve skutečnosti byla maximálně 40 km/h.
Vladimír_B píše:... A proč LT s číslem? A co když to teď nařizuje předpis - nové LT pouze s číslem

Použití lichoběžníkové tabulky s číslem nenařizuje předpis. To bych o tom musel vědět Vladimíre

Však mě by se to také týkalo v počtu 5 ks na trati Pňovany - Bezdružice (Trpísty, Cebiv, Bezdružice)