Ono to není tak jednoduché.
1) 001 - 081 a 087 byly dvousvětelné
2) 082 - 086, 088 - 096 a 099-104 byly sice čtyřsvětelné, ale byly k tomu použity rámy původních dvousvětelných brejlovců. Tj. světla nejsou ve stejné pozici jako u pozdějších sériových brejlovců
3) 097, 098 a od 105 výše už byly "standardně" čtyřsvětelné.
Rozdíl mezi skupinou dva a tři je patrný tady z mých fotek:
http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r750&loko=10301&cislo=750 a
http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r750&loko=14308&cislo=750Cedule jsou stejné. zatímco u 103 se dotýká bílých světel (dokonce, pokud se nepletu tam byl malý zářez) u 143 je mezi světly a tabulkou volné místo.
Co se týče laku
089,090,118 a 119 byly zkušební celočervené (089,090 a 119 se každá nějak lišila. 118 měla být údajně shodná se 119, ale bohužel to nemám potvrzeno).
Mimo ně, až do čísla 127 vyjížděly z ČKD v šedozeleném nátěru.
Když to dáme dohromady, zbývají pro uvedený model možnosti 097, 098, 105 - 117 a 120-127.
A důkaz místo slibů
http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r753&loko=12300&cislo=http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r753&loko=12600&cislo=http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r753&loko=12702&cislo=Bohužel jiná věc je, že vstup na střechu (ten zub nad žebříkem) měly z výroby takto až stroje vyšší čísel. ted si nejsem jistý, kterým to začalo. Ale třeba tady
http://lokomotivy.net/zobraz2.php?rada=r753&loko=13501&cislo= to 135 nemá.
A čekal bych, že když ten schod později dostávaly, dělo se tak v dílnách, při kterých se měnil i lak. A v pozdější době už vždy na jiný než na šedozelený (tedy za komunistů).
Ale to už bylo jen tak naokraj. Jinak to opravdu odpovídá 097, 098, 105-117 a 120-127.
domovské depa po dodání z výroby:
105, 106, 112 - Děčín
107, 109 - Bratislava
108, 110, 111 - Zvolen
113 - 116, 123 - 127 - Nymburk (viz ty fotky z trati HB - Pardubice)
117 - Přerov
118 - Ostrava
119 - 122 - Brno
Jak dlouho jim šedivý lak vydržel už bohužel říct nedokážu.
EDIT: zapomněl jsem na 097 a 098, které to taky splňovaly.
ty šly z výroby společně do Přerova a vozily vlaky do Břeclavi.