hank píše:A byla ta trať Kopidlno - Bakov nad Jizerou dirigovaná? Původní téma se týkalo tratí D3.
edit:
Zdroj 1 - Karel Breiter "Budovatelský počin Českých obchodních drahy severovýchodních Čechách", Svět velké a malé železnice čísla 42,43,44
Zdroj 2 - Místní dráha Dobrovice město Dětenice (Pohled do dějin zrušených tratí - 1)
Mrknul jsem do seriálu pana Karla Breitera a hanku máš pravdu. Provoz zde byl řízen podle předpisu D2 Kopidlno - Dolní Bousov,
takže tato odbočka zde do tohoto tématu nepatří

Odbočka Rokytňany byla osazena nejdříve dvěma vzdálenostnímu terčovými návěstidly od Domousnic a od Hejkovic/Ujkovice (ze směru od Dětenic nebylo žádné návěstidlo, stav setrval až do roku 1941) až za období ČSD ze všech tří směrů osazeno mechanickými ramenovými návěstidly.
Zdroj 2 píše jen o zjednodušení provozu podle zmiňovaného předpisu číslo 765.
Drobná poznámka - ve stanici Dolní Bousov na zhlaví byla použitá tzv.Bäselerová výhybka směr Kopidlno a Libuň
-m-