Mám prosbu pro naše modeláře v KŽM HC Pha 4 bychom rádi měli nejaké podklady k jeho označení z uvených let.
Měl by někdo prosím foto?
Moderátoři: Michal Dalecký, Jarda H., radekkrupka
Zdenek Valter píše:Přátelé - opravdu nikdo nemá podklady či foto?
tomkanka píše:Zdenek Valter píše:Přátelé - opravdu nikdo nemá podklady či foto?
A čeho???
BohousP píše:Stavědla (pracoviště obsazená signalistou, popř. výpravčím), ve stanicích se číslují v každé stanici postupně od začátku ke konci trati. Pro označení se stavědla označují zkratkou "St" a arabským číslem, tedy například St.1, St.2, atd.
Rozdíl mezi stavědlem a stanovištěm:
Stavědlo má označení St. a arabskou číslici (St.1). Výhybky jsou přestavovány ústředně a obsluhují se návěstidla.
Stanoviště má označení St. a římskou číslici (St.I). Výhybky jsou přestavovány ručně a neobsluhují se návěstidla.
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/Stav%C4%9Bdlo
Zdenek Valter píše:tomkanka píše:Zdenek Valter píše:Přátelé - opravdu nikdo nemá podklady či foto?
A čeho???
To je pro Tebe tak těžké si přečíst první příspěvek včetně nadpisu?
Zdenek Valter píše:Mám prosbu pro naše modeláře v KŽM HC Pha 4 bychom rádi měli nejaké podklady k jeho označení z uvených let.
Měl by někdo prosím foto?
Zdenek Valter píše:To je pro Tebe tak těžké si přečíst první příspěvek včetně nadpisu?
Zdenek Valter píše:...Je vám to už chlapci jané?
hank píše:...Zv I, Zv II... Znamenalo toto označení, že a) šlo o ručně obsluhované závory, b) že ty závory obsluhovali závoráři, kteří zároveň nebyli výhybkáři? ...
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků