Všechny číselné údaje jsou v metrech. Před lomítkem jsou nákladní vlaky, za lomítkem osobní.
Litovel - Mladeč 50/21 (ale "dálkové" osobáky, tj. projíždějící v Chudobíně, 30 m)
Hanušovice - Staré Město pod Sněžníkem 57/30
Rudoltice - Lanškroun 71/55
Rybník - Lipno 75/50
Smržovka - Josefův Důl 80/20
Újezdec - Luhačovice 83/60 (tady je povolena délka rychlíku 93 m)
Strakonice - Volary 85/60 (výjimečně je zde ale povolena délka vlaku až 199 m, čehož se využívá např. při kalamitních přepravách dříví nebo při silvestrovských jízdách na Kubovu Huť

Čáslav - Třemošnice 89/40
Nýřany - Heřmanova Huť 90/30
Opava východ - Svobodné Heřmanice 90/30
Vsetín - Velké Karlovice 94/72
Kralupy - Velvary 95/30
Tu hranici 100 m jsem si zvolil víceméně náhodně, kdyby ten seznam někdo chtěl/potřeboval prodloužit, můžu klidně pokračovat... Takové dopravny jako třeba Javorník ve Slezsku, Rožmitál pod Třemšínem nebo Kadaňský Rohozec mají těsně nad 100 m. Z "hlavních" tratí má asi nejkratší povolenou délku nákladních vlaků traťový úsek Hanušovice - Mikulovice - 127 m.
Krátkými dopravnami se vyznačovala i zaniklá morkovická lokálka.
Bohužel nemám kompletní seznam nákladišť. Asi i v této kategorii by se dalo najít leccos inspirativního. A ještě bych měl napsat, že jsem čerpal z pomůcek platných letos. Při exkurzích do historie by se možná našly další zajímavosti...
Závěry použitelné pro návrhy kolejišť si z toho jistě uděláte sami.