ono to chce hodne si rozsirit obzor nejen v modelarskych vecech
jinak se totiz bude ohen projevovat na plechovych castech konstrukce (moderni osobni vlaky, M152, ...), kde i na castech nezasazenych primo plameny dojde k odpryskani barvy, rychlemu nastupu koroze v prubehu pozaru i po nem, a jinak na drevenych krytych vagonech, kde spis dojde k postupnemu prohorivani materialu, nejprve kolem otvoru smerem vzhuru, ale pomalu i smerem do stran a dolu, atd.
pokud bude ohnisko uvnitr, pravdepodobne bude zasazena nejvic strecha a horni cast boku, mozna zvenku i podlaha. naopak pokud bude horet vedlejsi vagon, muzou byt zasazene boky z jedne strany... taky muze horet dole pod vlakem (motor, palivova nadrz, ...)...
no a potom prijdou hasici, odtrhaji cast oblozeni pro lepsi pristup, vytrhnou dvere, ....
takze modelovani vraku v pokrocilem stadiu destrukce je opravdu umeni, mnohem vetsi nez modelovani fungujiciho zarizeni. u toho se totiz da udelat spousta "zkratek" - neni nutne modulovat vnitrni zarizeni, strukturu konstrukci, ..., coz pro zmenu v tomto pripade vyleze na povrch ve forme zbytku...
Stavebnice, díly, nářadí pro modeláře, - [url]https://www.pojezdy.eu/eshop[/url]