belgarat:
Když už to máš odštěrkované, zkusil si to vyšůrovat tvrdším kartáčkem? Normální zkrat poznám multimetrem, když jsou rozdíly desetiny nebo setiny ohmů, kde je to nejzkratovanější. Ale desítky ohmů, takhle zjistit asi nepůjdou.
Ještě další možností je více znecitlivět indikátor. Tenhle typ indikátoru mně vykazoval obsazení na zhlaví s více výhybkami. Zjistil jsem ale, že to není impedanční zatížení úseku, ale kapacitní. Výhybky, a vůbec koleje, jsou konstrukčně jako kondenzátor se vzduchovým dielektrikem. Na výhybkách, když se koleje k sobě přibližují, se to ještě zhoršuje. Signál DCC je vlastně střídavé napětí a kapacita je pro něho zátěž.
To není tvůj případ, když naměříš impedanční hodnoty. Ale já jsem si pomohl tak, že jsem místo onoho odporu citlivosti, dal víceotáčkový potenciometr (aripot), a citlivě nastavil hodnotu indikace prázdné a obsazené koleje. Funguje mně to už několik let.