Zdravím všechny a děkuji za připomínky a rady.
Po řádném přečtení normy pro epochy opravuji na přelom III a IV epochy. Brejláka škrtám ale M152 ( ČSD ) bych tam s přimhouřením oka asi nacpal.
Odvodnění zkusím doladit vložením mostu před tunel a v místě středu smyčky by šel terén do údolí.
Staniční koleje jsem upravil podle návrhu Rockyho. "Objízdnou" kolej jsem zrušil. Zůstávají dvě koleje dopravní a jedna manipulační.Odbočku do depa musím zachovat původní i když hodně zkracuje manipulační kolej , protože z výhybky v oblouku už není místo pro remízu. Nevím jestli je to provozně správně ale v případě obsazení obou dopravních kolejí počítám s objetím po manipulační koleji.
Stanici do oblouku nechci a v kolejivu kuehn bych musel improvizovat z flexikolejí. Obě kusé koleje na koncovém zhlaví budou dotaženy až na okraj a tím by se měla lokomotiva bezpečně vejít. Z důvodu přenosnosti a prostorových možností už delší kolejiště udělat nemohu.
Co se týká mizení tratě za kopec tak jsem dal přednost přístupnosti do stanice a na vlečku , která je hlavním námětem. Otočením bych měl vlečku 80 cm "od pupíku" což je nedosažitelné.
Vlečku jsem rozšířil na dvě koleje ovšem nevím jestli je to tak reálné nebo je vhodnější zůstat u jedné koleje. S největší pravděpodobností to bude aerál pily
Stoupání tratě mě vychází cca 3,5 cm na metr. Smyčka je v nule , portál tunelu +56 a stanice +110. Myslím , že ještě můžu snížit prostor SN na 100 až 90 cm.
Délka vlaků vzhledem k délce dopravních kolejí nepřekročí 5 krátkých vagonů tak asi dám přednost prostoru v SN.
Zabezpečení návěstidly je zatím otevřená otázka. Uvažuji o krytí vjezdovým mechanickým návěstidlem nebo tabulka dle D3.
Jelikož chci zachovat co nejvíce českou krajinu potřeboval bych tipy na staniční budovu , jednomístnou remízu a skladiště. Auhagen bohužel nabízí vše německé.
Hezký večer.
Honza.