Romino: Čo sa týka prevádzky, tak všetci veľmi dobre vieme, ako to býva - najprv si človek povie, že veď mu to netreba, ale potom náhodou príde tá situácia, kedy by to potreboval a nebude to mať a začne ľutovať. Preto si myslím, že keď tu tá možnosť je, prečo to nevyužiť, ak to aspoň trochu ide. Možno sa to nevyužije hneď od začiatku, ale neskôr to môže byť len výhoda...
Chameleon: dikes, vyzerá to super, a ani nie je treba vyrábať kríženie... V podstate si použil tvoj SN a doplnil polomer 439... šikovné riešenie. Teoreticky by som mohol vynechať v tvojom návrhu polomer 310 a ostanem na 3 odstavných koľajach tak, ako mám v návrhu aj ja, a zvyšné polomery budú "prijateľnejšie"... viem, že každá koľaj v SN navyše je len k dobru, ale prevádzkovať budem v podstate len osobné
4-osové vozy typu Y/B 70 - neskrátené, a na polomeroch 310 mám obavu o vykoľajovanie sa v spojení s nejakou loko (aj keď výrobca uvádza min. polomer 286 - Kuehn, jeden nikdy nevie, že...).
Akurát neviem ako s tou koľajou prichádzajúcou z toboganu, ale možno by to šlo... čo sa týka dvojitého kríženia, tak do SN ho nikde nevtrepem, pretože príchod do SN je tobogan... A vo viditeľnej časti ho nechcem mať, stačí, že je pred stanicou.
Každopádne ďakujem za návrh a pripomienky...

...v mojom mám trošku dlhšie odstavné koľaje...
