![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Opět jen mohu využít prostor 260x180 v rohu pokoje.
Vše začalo někdy v letě, kdy mne Milan vytvořil v HO skvělý návrh kolejiště Horní Pomezí, který proběhl na veřejnosti ve vláknu viewtopic.php?f=1&t=5432&start=210
Jeho součástí je i oddělávací panel se SN.
Další varianta v mé hlavě je v měřítku N, zde viewtopic.php?f=1&t=7351
Impulsem pro návrh, který teď uvádím byly poslední Milanovy minikolejiště, které jsem předělával do TRS.
Takže: pracovní název Pomezí-Hůrka, dvě koncové staničky propojené úvratí za kulisou a vpravo pod terenem. Tentokráte ale bez přídavného panelu se SN. Úvrati se získá i výška pro křížení tratí 80mm. Provozně to jen takové "šukání" sem a tam pro motorové vozy a krátky nákladní manipulák. Ale zase proč ne
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Z pohledu mnohdy velkých rozpočtů nekterých projektů je toto nízkonákladová záležitost při které se dá pěkně zamodelařit, ale i trochu zajezdit. Správa samozřejmě ČSD někde v 70-80letech, DCC se zvukem. Hlavně motorové vozy. Spodní stanice vychází z původního návrhu od Milana. Kusá vlevo- volná skládka, vpravo sklad, dole u výtopny uhlí. Chtěl jsem zakomponovat most, nikam se nevešel, tak jsem dal aspoň šturcy nad silnici. Horní stanice, bohužel jen s dopravní kolejí 650mm, víc se tam nenacpe. Příjezdový oblouk bude jen zamaskován hustším lesem, druhý tunel by už vypadal asi blbě a hustý les i opticky více dělí kolejiště na dvě části.
Ve skryté části by ta zelená kolej mohla být ještě jako výměný segment. Z této strany tam mám i dobrý boční přístup. Někde jsem to viděl, hliníkový profil s vlepenou kolejí, takový šuflík. Obohatilo by to prohazování souprav
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Spodní stanice, výška 0, dtto i první úvrať, druhá odkrytá úvrať má 50, koncová Hůrka 90mm, stoupání jsou 2,3 a 2,4.
Tož asi tak.