czhunter píše:Ber to jako tu stavbu baráku - buď to postav podle plánu, který už někdo vytvořil - ale dej si právi s tím, najít skutečně kvalitní.
Nebo vytvoř svůj, ale věnuj tomu mnoho a mnoho hodin času. Protože některé věci se dají později jen hodně obtížně změnit.
jo, díky za radu, barák jsem stavěl, obrysy byly jasný (rekonstrukce stodoly) a vnitřek kreslil projektant. Při stavbě jsem mnoho věcí změnil, takřka všechny příčky byly "blbě" a můžu Ti zodpovědně říci že až užíváním jsem přišel na ideální dispozici (bohužel pozdě). Jsou věci, který poznáš až provozem.
Rozumím tomu že jsem v podstatě nakreslil lokodrom, nebo vlakodrom, či jak to kdo tady nazval.
vycházel jsem z toho co mají kluci nakoupeno od prarodičů.
A to je ICE délka 115 cm
Taurus + 4x osobní vůz "najbrt" délka cca 140 cm
218 + 3 nějaký rychlíkový vagony
114 + 6 uhláků (z nedostatku sergejů, to táhne chudák 114)
212+ nehodovej jeřáb.
a jak uznáš někde se to musí svézt a poskládat za sebou aby to nebylo furt jak skládací metr.
Jo je v jednání jedna z místností co se moc nepoužívají a tam by se udělala herna pro kluky plus "vláček" čímž by mě vznikla možnost modulů. Potom bych tuto plochu 300x186 bral jako startovací základ, kde by kluci mohli jezdit, zatím co se buduje další část.
Ale to si fakt netroufnu navrhnout, protože mě přijde jednodušší postavit barák, než smysluplnou železnici
tak aby se dala rozšiřovat. Asi vymyslím prostor a poprosím Milana Ferdiána aby mě vymyslel něco kde by to co mají mohlo jezdit.
Každopádně zatím se osvědčuje styrodur potaženej tapetou, kde se ty koleje staví strašně rychle a na testování je to super, sice je to jednopatrový, ale kluci mají soupravy furt pod kontrolou.
Milan
raději budu souzen dvanácti, než nesen šesti.