
http://imageshack.us/a/img208/7210/janekm1.jpg
http://imageshack.us/a/img594/3065/janekpudorys.jpg
Další vstupní údaje:
- TT, digitál ( zatím multimouse, do budoucna pravděpodobně NanoX-S88 ), ČSD 1975-1985, lokálky.
- už pět let začátečník ve všech oborech modelové železnice
- baví mě stavba lokomotiv, vozů a chtěl bych je někde prohánět jen tak pro radost
- vzhledem k prostoru je můj návrh kompromisem ( jak jinak ), vznikal pět let a byl několikrát radikálně překreslen. Genezi zde prezentovat nebudu.
- mám rád jízdu vlaků krajinou. Ne, aby mi vlak hned zmizel v tunelu jen co se rozjede, nechtěl jsem "aby se mi tam vešla alespoň dvě nádraží, depo s točnou a dvojkolejka..." ( no, hlavně že točnu tam mám a vodárna se mi tam nevešla...to se napraví ), chtěl jsem velké poloměry zatáček ( kdybych tam někdy v budoucnu chtěl poslat rychlík, aby to nevypadalo blbě ) a dostatečně "malé-velké" nádraží.
- nechci mít špatně dostupné skryté nádraží
- rukou lehce dosažitelné vlečky, nádraží
- kolejiště je přístupné pouze ze dvou stran
- obě Milanovi knižky mám ( díky za ně !!! )
- dobu stavby odhaduji cca 5 let po etapách, rozpočet 15.000,- ročně - celkem 75.000,- , počítám s případným navýšením ceny o 20% ( chyby, omyly, zdražování... )
Výstup - asi nenadchne a možná ani nezaujme...


http://imageshack.us/a/img37/2667/janekv0.jpg
- Výška 0 by měla být cca 50cm od podlahy
- EW1 ve skryté části, viditelné ve stanici/vlečce EW2, odbočka na širé trati EW3
Pozitiva:
- SN je viditelné, nakreslené bohužel velmi nahrubo, pouze pro představu, bude na polici ve skříni za sklem a budu muset část zapustit do zdi

- získal jsem cca 6 metrů volné trati + dalších 4,5m od nádraží
- relativně velké nádraží ( volná inspirace na téma Polubný ) včetně depa na odstavení "muzejních kusů"
- vlečku ke sklárně
Negativa:
- jsem si vědom nevýhod stacionárního kolejiště, pokusím se ho alespoň trochu "rozsegmentit" kvůli případné demontáži. Moduly bohužel ne...
- na začátečníka bez zkušeností příliš velké sousto, ale vzhledem k volnému času, který mi zbývá, nechci tento investovat do stavby něčeho, co se mi nezdá jako "to pravé"
- zabírá to dost místa
- na plánku už teď vidím, že jsem možná měl posunout tunel u nádraží, nádraží o kousek prodloužit na druhou stranu k viaduktu a lépe zpracovat přednádražní prostor ( autobusová zastávka, restaurace atd ). Taky kdybych maličko zmenšil poloměr dvou hlavních zatáček třeba na půl metru "za kopcem", tak bych asi zmenšil šířku kolejiště...vlečku z boku kolejiště

Celý plánek je hrubá skica, námět k diskuzi a moje prosba o pomoc, podněty a rady, zda má smysl se jím zabývat dále nebo zkusit jiný návrh. Sám bych uvítal, kdyby kolejiště zabralo užší prostor i za cenu zmenšení přehrady. Zase jsem ale počítal, že "vodní hladina" by byla odnímatelná, abych se dostal v případě problémů k výhybce vzadu.
Mockrát děkuji za váš čas a odpovědi,
Janek
P.S.
Včera za mnou stála manželka, když jsem plánek dokončoval. Přejela ho pohledem, chvilku se pokusila předstírat zájem, pak to vzdala a pravila, že tomu vůbec nerozumí

