Já se omlouvám, ale já ten návrh asi trochu nechápu.
Předně, jak píše Ivan, je škoda dělat dlouhé úseky podél okrajů - nevypadá to dobře a nedá se to nijak rozumně zapojit do přírody. I v reálu je málokde fakt rovná trať, pokud je v kopcích (tady je potřeba myslet na to, že kolejiště neznázorňuje jen těch v lepším případě pár set metrů délky vlaku, ale vlastně kilometry krajiny).
Zastávka na dvoukolejce nemá perón na druhé straně?
Pak nerozumím odbočce na lokálku - to jako vlak odbočí vzadu tou kolejí směrem doprava, aby se po objetí nějakého půlkruhu vynořil o fous vedle, ale v protisměru? To není úplně typická situace, bych řekl.
Dále - ta stanička, či co to je, na lokálce, cca uprostřed nahoře - to je k čemu? Je totiž blíž, než bude vjezdové návěstidlo koncové stanice.
Koncová je na čtyři vozy a šukafon asi trochu velká, taky jsou dost v nepoměru ty "cafourky" vleček na konci.
Na to, jak je to obrovské, je tam prakticky liduprázdno a navíc si nedovedu představit údržbu skrz ty průlezy, hlavně na horní části.
Pokud bych to nechtěl nějak překopávat, navrhl bych aspoň tohle (jen tak u kafe po obědě).
Jestli rozumím, máš rád dlouhé úseky tratí, tak jsem je tam zachoval. Dvojkolejku bych prohnul, aby působila elegantně v krajině. Zastávku na ní bych umístil třeba na středový díl, před tunel k přední hraně panelu. I s podchodem nebo lávkou.
Odbočku z dvojkolejky bych dal třeba doleva, stoupání na lokálku skrýt v levém horním rohu. Pak tedy bude na lokálce to nákladiště, ale bacha na potřebné délky k návěstidlům, abys před koncovou stanicí měl kde ten vlak zastavit. Koncovou o kousek zmenšit, dát na panel úhlopříčně, klidně může být i trochu v oblouku (to tady kolegové ukazovali, že i v TT se dá udělat oblouková stanice a vozy se přesto spřáhnou), její vlečky udělat tak nějak v proporcích k ní, aby ti tam třeba těch pět Easů, co jedou pro klády, vešlo.
Z hlediska scénického by ti měly tratě a krajina stoupat odpředu dozadu - kolejiště tak bude vypadat větší. Když na konci panelu utopíš dvojkolejku někam dolů, bude tam divný zářez a konec světa. A je dobré si napřed udělat představu o terénu, resp. aspoň si ujasnit, odkud kam to kde klesá a stoupá a pak tomu uzpůsobit koleje, aby terén měl nějaké logické spády z kopců do rovin. Dále - nikdy nespojuj silnicí či cestou dvě úrovně tratí nad sebou. Ty tratě tam kroutíš proto, aby to dělalo dojem širé krajiny, jak vlak projíždí různými scenériemi a pak prásk, je tam 20 cm silnice, která spojí ta místa jako červí díra ve vesmíru. A iluze je v tahu. Nepočítej délku tratě podle délky vlaku, to nevyhraješ. Krajina je divadlo a naskládáním většího množství různých prvků okolo tratě, někdy i nereálně blízko k sobě, uděláš dojem rozsáhlejšího území. Oko přijme tu hru, že je to "jako" a že věci jsou tam zkrácené, tak mu to nekaž vkládáním prvků o reálné délce. Mimochodem, těch 15 vozů je taky nerozum, najednou se ukáže, jak malé to kolejiště vlastně je, celé kilometry krajiny budou vyplněné jedním vlakem
Nechci se vnucovat, ale pro inspiraci mrkni na moje
vlákno Velké Paky, nebo třeba jak jsem dříve navrhl
něco podobně zakrouceného na cca polovinu tvého účka.