tak jsem se do toho pustil.
Nejdříve technická data:
Rozměr TT, modelový rok 1970, správa ČSD.
Kolejiště bude kolem místnosti cca 4x5 metru, segmentové složené z docela velkých segmentů. Idea je, že každý segment může sloužit na hraní i samostatně - výstavba tak půjde líp, když to mám rozdělené na menší celky

A teď už k prvnímu segmentu:
200x80x16cm, v jedné rovině skryté nádraží, v druhé rovině střední nádraží - 6 kolejí, vlečkový areál větší továrny (z části na samostatném segmentu), dvě/čtyři stání v remíze, pouze pro dieslové stroje (bez točny). Bez vzájemného propojení, to se zrealizuje v další fázi, buď dvojicí tobogánů nebo ve vedlejším segmentu. Skryté nádraží bude vyjímatelné kvůli jak údržbě kolejí SN, tak údržbě elektroniky hlavního hlavního nádraží. Přístup pro operativní řešení problémů v SN je přístup bokem přes otvory 40x10cm a 35x10cm.
Rám (fotky dodám večer, stejně jako plánek skryťáku) je z překližky 8mm, lepeno patexem, navíc sešroubováno. Rovina skryťáku nebude lepená, ale přišroubovaná.
Tak, držte mi palce, ať se dílo podaří
