od Zippich » úte 19 led, 2010 8:09 pm
Mám slabost pro 1.epochu, takže držím palce a těším se na fotky.
Jasné je, že kolejiště musí být v domácích podmínkách trochu zjednodušené, co se týče rádiusů a délky kolejí. Nejsem si ale jist, jestli je šťastné například nechávat katedrálu obkroužit tratí. Nebude to působit stísněně? Lepší by bylo možná v jednom místě nakumulovat hustou městskou zástavbu včetně katedrály. Vznikla by tak větší iluze městského centra. V ostatních částech kolejiště bych pak spíš šel do předměstských polí a luk, které prostor opticky zvětší. Jako obyvatel severních Sudet neznám však místní reálie a předpokládám, že v plánu je to naznačeno jen schematicky, takže se nechám překvapit.
Další možnost jak rozšířit vozový park by bylo prodloužit epochu až do 20.let, kdy stejně ještě většina starších vozidel nebyla přeznačena. Nepřišel bys o vozy na loukoťových kolech a mohl bys navíc použít další vozidla. Například "moderní" motorové vozy od Kubera. Nápisy na stanicích by už asi ale neměly tu poezii a musely by být provedeny v novém úředním jazyce. Výhoda Sudet je, že tady dvojjazyčnost zůstala, ale zase se přehodilo pořadí jazyků...