Ivan píše:Však já dříve říkal, že se pomalu dostaneš k tomu, že Velkou Paku předěláš komplet
Takhle to více odpovídá současné epoše, což je tvůj styl
No tak jo, no
Co se změnilo? Dohromady nic.
Když už jsem tam dostal ty poloostrovní peróny, vadilo mi, že čtvrtá kolej od budovy, přes kterou už nevede přechod pro cestující, je do odbočky. Oblouk ve čtvrté koleji taky lízal kraj perónu, takže by se zkrátila jeho využitelná délka. Viz příspěvky o něco výše. No ale, když by se celé zhlaví trochu natočilo, tak o dva stupně... Zkrátka - už po čtyřech hodinách práce to bylo hotové
Nyní je průjezdná kolej ta čtvrtá, což by třeba sneslo i 80 km/h (???) a i do nákladní skupiny se z pravé strany jede přes dvě symetrické výhybky, tedy mnohem plynuleji.
Když se podíváte, jak se ty koleje krásně kroutí, je to VI. epocha jak vymalovaná, toto řešení jsem pracovně nazval Horažďovice nad Smržovkou.
Hotovou verzi jsem poslal Karlovi Kočímu (KK-koleje), aby ji zapracoval do návrhu - byl hodný a vypadá to, že se na to snad i těší
Dřív tu byla námitka moc krátkých kolejí - no, to jsou pořád, ale přece jen se mi povedlo něco získat, takže odzadu (odshora) jsou na dopravních kolejích využitelné délky vlaků: 109 cm, 104 cm a 116 cm v nákladní skupině a 105 cm, 105 cm a 80 cm u peronů. Přičemž od čela vlaku po výhybku počítám na každé straně těch cca 17 cm, abych nestál u námezníku.
Co se týká příprav, tak na půdě je podlaha opravená a vymazaná jílem na čisto, následovat bude okartáčování trámů a krokví.