Času podezřele rychle ubývá, takže stvořitel asi nebude...
Něco málo z dalšího pracovního víkendu... i když kvůli převazu motoru na našem motoráku a pomoci na opravě simulátiru mi zase nezbylo až tak moc času jak bylo v plánu...
Že už je tak trochu jasné že to nestihnu dodělat s komplet SN (to že dodělám alespoň průjezdný ovál přes SN je o něco reálnější, takže by mohla být alespoň delší viditelná trať), tak jsem začal s navracením krajiny aspoň v místech kde to už je reálné, abych to nemusel honit na poslední den, když u toho musím čekat až jedno zaschne abych mohl pokračovat v něčem dalším. Něco je už napevno něco mám v plánu nechat sundávací aby se dalo dostat do prostor budoucího SN zvrchu a to nejen z důvodu čištění v místech kde nechci aby se tam děti dostali z boku, protože ne všude uvidím od řídícího pultu, a taky nechci aby bylo všem hned na první pohled zřejmé že tam nějaké SN nádraží je...
Snažím se využít a přetransformovat to co tam bylo aby se to nemuselo vyhazovat a tvořit vše znovu na což není čas i když s malými obměnami aby to na první pohled působilo že se nic moc nezměnilo... ale nebylo tomu tak. Zářez kterým stoupá lokálka je nahrubo hotový, skála co byla odhalená už předtím je o pár cm nastavená dolu, žlutě je přibližně označeno kde byl původně konec, srukturou i barvou jsem se to snažil připodobnit tomu původnímu, i když to není úplně ono. děti to řešit nebudou a modeláři aspoň poznají že se na tom něco dělá... barva, patina a lehké zazelenění to časem sjednotí víc.
A tady je vidět o kolik je trať oproti té původní níž, ta by v daném místě byla až na dané desce která je umístěna ne stejné výši skoro na daném místě...
Taky se upravil původní kopec za spodní hlavní tratí, protože se celkově kvůli změně vedení horní lokálky pootočil a posunul o kousek jinam. tak se kus nastavil a kus uřezal zhruba do podoby kterou bude mít okolí při novém vedení tratě zhruba 500 - 600 mm poloměrem, plus malou rezervu na násep odvodňovycí příkopy apod... Nalevo blíž k nádraží bude jen strmější kopec a doprava bude přecházet do skály nad tratí a na druhou stranu (v místě stávající koleje) bude trochu kopec dolů a naznačení nějaké říčly, možná i s chatkou nebo pionýrským či skautským táborem...
V místě pod pístem vpravo je připravený prostor pro budoucí zastávku, pod pístem od tohoto vlevo je budoucí přejezd. a píst úplně vlevo je v místě zářezu u bývalého mostu, který se tam asi nevrátí, určitě ne v původní kamenné podobě, ale buď dřevěnný nebo lehčí betonový aby to bylo víc opticky otevřené do zářezu...