Klucííí, je hezké, že jsem rozpoutal debatu, ale nechtěl jsem zas tak moc rozvířit vody
. Ono na skoro vše, co si modelář vymyslí se najde někde reálný příklad.
Ano, dopravní koleje hned u budovy také jsou, ale já bych se jim ideálně vyhnul. To raději oželím možnost vyjet ze všech kolejí všude. Ono to ani v reálu, ani na kolejišti není třeba. Navíc mi přišlo, že i Mirec plánuje nástupiště spíše u druhé a třetí koleje od budovy, nežli hned od první (počítáno obyčejně, po jedné od budovy, nikoli dle drážních pravidel). Proto v situaci, kdy by mu stál třeba na 2. osobák a na 3. rychlík, nemůže pak postavit oběma volno na odjezd, ale Os musí počkat ař R odjede. Mne se však líbí, když se vlaky rozjedouskoro současně, vypadá to hezky. Proto bych nechal kolej č.1 u budovy čistě manipulační.
Ovšem, chce-li Mirec stát s motorákem hned u budovy a kolej mít jako dopravní, proti gustu žádný dišputát
. I v tomto případě by jistě vzniklo zajímavé kolejiště.
A jak správně podotkl Jirkátor, třeba si chce autor více hrát a tolik to neřešit. Ve výsledku si myslím, že je důležité se prostě rozhodnout pocitově, "co se mi líbí více" a tak to prostě postavit. Jen jsem chtěl ukázat i jinou možnost.
například i moje mini je v zásadě na hraní a stanička, která má jen dvě koleje, je bude mít nejspíše obě jako dopravní.
TTmini Jizerka III/IV ep. (1.3m2, DR5000, Z21 a MM) ... hlavně že mne to baví!