Ahoj,
chtěl bych představit další rozpracované kolejiště. Toto kolejiště je o něco větší než můj předchozí projekt a bude situováno o 30 let později do 60.-70. let.
Hlavním motivem je odbočná stanice u středně velkého města. Trať by měla být z jedné strany elektrifikovaná a tak v nádraží budou probíhat přepřahy z el. trakce na nezávislou, proto jsou ve stanici nachystané odstavné výtažné koleje. Staniční koleje jsou dostatečně dlouhé pro provoz dlouhých nákladních vlaků o délce 2,5 metru - 12 Wapů nebo 20 dvouosých uhláků. Pro odbočující vedlejší trať je ve stanici depo s točnou a rotundou, bude zde možné zbrojit jak motorovou, tak i parní trakci. Odbočující trať je zatím zakončena na kraji kolejiště, aby mohlo být kolejiště dále rozšiřováno/případně se napojit na kolejiště/moduly kamarádů.
Ve stanici je několik vlečkových kolejí: Silo, dvě továrny, násypky pro překládání štěrku z aut do vozů. Dále je zde skladiště a volná skládka.
Ve stanici je elektromechanické zabezpečovací zařízení, výhybky jsou přestavovány pomocí drátovodů, návěstidla jsou ruského typu.
Nádraží je nejvyšší místo na trati (22cm vysoko) a na obě strany trať klesá, aby se dostala do jednoho společného skrytého nádraží (0cm vysoko). Trať, která vede podél řeky bude rozdělena oddílem, na kterém budou mechanické návěstidla.
Skryté nádraží má osm kolejí. Provoz v něm bude jednosměrný, vlak nejdříve projede smyčkou a pak teprve vjede na příslušnou kolej v nádraží, kde automaticky zastaví.
Kolejiště se skládá ze čtyř dílů, tak aby bylo možné ho případně přestěhovat do jiné místnosti, případně odvést na výstavu. Každý díl je vybaven čtyřmi nohami se stavitelnými patkami. Přesné spojení jednotlivých dílů je zabezpečeno středícími čepy.
Plánek kolejiště:
Marek