Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
vfjr píše:Zdravím tě. Pokud jsou rozměry tvého zamýšleného "testovacího" kolejiště jak píšeš, tak tvoje kolejiště na normální provoz si nedovedu představit. Je to hodně luxusní. Fandím ti.
HonzaM píše:Předpokládám, že ten pravý oblouk bude ukryt v tunelu..
Na trať bych dal autoblok.
Michal Šuhajda píše:Ahoj, odpustil bych si křížení tratí.
Michal Šuhajda píše:Pokud toužíš po mostu, bude mnohem lépe než most přes stanici vypadat most na červené trati, který povede přes údolí...
Ove píše:Čili trať zakroutím jako na modulovce, akorát ten prostřední díl udělám širší... a ano, vzhledem k tomu, že na něm povedou koleje rovnoběžně, počítal jsem s tím, že tu rovnoběžnost eventuelně rozbiju říčkou....
czhunter píše:Řekl bych, že v tom konceptu (udělat střední díly "vyjímací" a dost široký na to, aby jeho vyjmutí vůbec mělo nějaký smysl) ti reálně vyjde hodně krátké nádraží (ono je totiž taky důležité, aby to nádraží končilo ve směru, ve kerém smyčky navážou ... což taky zabere dost prostoru - chce si to přesně rozkreslit v tom SCARMu).
Samozřejmě to ale může být tak, že segment s nádražím bude nejdelší a ty další dva kratší.
milan ferdián píše:Není těch beden na ten Kokořín nějak moc![]()
![]()
-m-
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků