Tak po několika dnech další krůček. Ač se předchozí fotky moc neliší, nyní jsou definitivně nastaveny výšky kolejových tras a roviny základních desek. Hodně jsem přemýšlel o přesunutí smyček do úrovně SN, ale přišel bych tak dole o jeho dvě koleje. Zachoval jsem proto plán viz kolega Trixt a do podzemí SN klesají dvě koleje původního Trixtova skryťáku. SN u přední hrany kolejiště bude mít sedm kolejí rozvětvených výhybkami Kuehn 20°, využil jsem studii kolegů z Brněnských modulovek. Nejdelší kolej bude mít do hranic 123 cm, nejkratší 84 cm. Oblouky před SN mají poloměr 330 mm, vzdálenější 353. Jinak se mi podařilo dostat zhlaví pravé smyčky o 5 mm níže a klesání do SN z této koleje bude 3,6% max. Deska SN je posouvatelná v podélném směru, abych se dostal k servisování obou zhlaví odbočné stanice nad ním.
Než desku úrovně nula (tj. s odbočnou stanicí a smyčkami) definitivně zaklapnu, čeká mě asi položení kompletního SN a zřejmě i instalace přestavníků a jejich vyzkoušení. Tato oblast je upřímně mou praxí neprobádaná, tak mám z toho trochu obavy. Před realizací jsem poctivě pročetl hromady materiálů na webu a jak jsem si myslel, že všechno už tak nějak vím, zjišťuji, že nevím nic. Je to asi jako ve škole. Čím víc se šprtáte, zjišťujete, že vlastně nic neumíte.
Rád bych ještě vyzkoušel myšlenku kolegů z klubu Moldaváček - podloží pod koleje vytvořit nejdříve položením širšího pásu mikropryže tl. 1 mm, a na něm následně lepit pás mikropryže tl. 3 mm o šířce pražců. Účelem má být odizolování zaštěrkované koleje se stvrdlým disperzním lepidlem od překližky. Tím by mělo dojít k značnému utlumení jízdy vozidel. Jaký je prosím váš názor? Zkoušel jste to někdo? Děkuji za případné připomínky či rady. Jdu znova od začátku studovat, nyní na stránky LokoPina...
Pohled na rám s deskou SN a stoupajícími trasami do úrovně nula.
Základní deska pro odbočnou stanici a smyčky s jednou průjezdnou kolejí. Vzadu část stoupající trati do koncové stanice.
Na zkoušku položené pravé zhlaví SN.
TT Ep. III/IV, DCC TC