od Myšpulín » pát 09 srp, 2019 5:34 am
Já se vrátím zpět. Podívej se na první fotku z příspěvku z 28.8.2018. Tam máš zaústění 2+3 bez vlečky a traťovky, kdy je možné postavit dvě nezávislé cesty na horní a dolní kolej. Jenže na schémátku z 3.8.2019, pokud odstraníš výhybku do továrny a ten nešťastný odvrat, máš zaústěné obě koleje do angličana a pak se teprve rozdělují na staniční koleje. Tudíž je možné postavit jen jedinou cestu, nehledě na to, že angličan byl v praxi mnohem víc "poruchový" než klasická výhybka. A na to tě upozornil Milan. Bylo by dobré, pokud by se ti podařilo vytvořit opět to, co je na té fotce, z kolejiva které požaduješ a klidně doplněné o tu bižuterii kolem. Proto schéma z 8.8.2019 18:48 už bylo dobré, rozdělení 2+3, bez bižuterie. Ovšem to ze stejného dne, ale z 19:15 má sice tu bižuterii, ale je jen 1+4. S odjezdem traťovky jen jedním směrem se netrap, ona totiž nemůže ze stanice odjet na přímo. Tato kolej není dopravní, ale manipulační, a z ní, jak známo, nelze stavět odjezdové cesty. Proto bych ti doporučil vrátit se ke schématu z 18:48 a přidat tam nějak ten zbytek, traťovku, vlečku, co se vejde.
A to moje označení X+Y je počet staničních kolejí, ze kterých lze (X) a nelze (Y) odjet na horní kolej. Pro spodní kolej nemusíš mít stav 5+0, ale klidně jen 4+1, jak to je na tom schémátku z 18:48. Proto se mi toto líbí jako nejlepší.
Ale to poslední schéma bych asi taktéž bral, pokud ti to takto vyhovuje. Na onom prostoru už asi nic jiného nepůjde.
Fuj, to jsem se rozkecal.
H0, III až IV, ČSD, nemodelář