Depo jako takové ztratilo původní význam. Několik manipuláků se smrsklo na dva týdně.
Osobní dopravu zvládají motoráky udržované v depu okresního města. Večerní flamendrák tam končí a čeká na první ranní spoj. Nechávali ho většinou stát přímo u dopravní kanceláře. To depo teoreticky mohlo například posloužit i traťovce ale přes zimu se tam určitě schovával zmiňovaný motorák, aby se nemusel v noci protáčet.
Vodní jeřáb zůstal a stále funguje. V jeho šachtě ale už vysadili odbočku na hadici pro zbrojení moderních vozidel vodou a taky pro případné doplňování Pegasů (PG 500) u Zamračených, Karkulek a Brejlovců.
To uhlí tam zůstalo pro topení ve stanici a pro další potřeby. Z původního jeřábu - výtahu na uhlí zůstal jen pozůstatek základu a rezavá stopa.
Snědočeši se v této oblasti moc nevyskytují, tak se uhlí tolik neztrácí.
Spousta lidí okolo začala topit naftou a ta se krade jinde

Jó to byly časy

P.F. 2021 !!
Polabský