děkuji za připomínky, dnes odjíždím na dovolenou a dosud se mi nepodařilo zapracovat změny ve formě, která by se mi líbila...i když jsem se snažil

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.
radekkrupka píše:Tak pánové,
děkuji za připomínky, dnes odjíždím na dovolenou a dosud se mi nepodařilo zapracovat změny ve formě, která by se mi líbila...i když jsem se snažilPokračovat budu až v září. Do té doby se mějte hezky!
Vidím, že ty se své rady moc nedržíšmilan ferdián píše:radekkrupka píše:Tak pánové,
děkuji za připomínky, dnes odjíždím na dovolenou a dosud se mi nepodařilo zapracovat změny ve formě, která by se mi líbila...i když jsem se snažilPokračovat budu až v září. Do té doby se mějte hezky!
Tak si to užij a dám ti zadarmo radu.Vypni počítač![]()
![]()
.Nashle v září.
Michal Šuhajda píše:Vidím, že ty se své rady moc nedržíšmilan ferdián píše:radekkrupka píše:Tak pánové,
děkuji za připomínky, dnes odjíždím na dovolenou a dosud se mi nepodařilo zapracovat změny ve formě, která by se mi líbila...i když jsem se snažilPokračovat budu až v září. Do té doby se mějte hezky!
Tak si to užij a dám ti zadarmo radu.Vypni počítač![]()
![]()
.Nashle v září.
milan ferdián píše:Michal Šuhajda píše:Vidím, že ty se své rady moc nedržíšmilan ferdián píše:radekkrupka píše:Tak pánové,
děkuji za připomínky, dnes odjíždím na dovolenou a dosud se mi nepodařilo zapracovat změny ve formě, která by se mi líbila...i když jsem se snažilPokračovat budu až v září. Do té doby se mějte hezky!
Tak si to užij a dám ti zadarmo radu.Vypni počítač![]()
![]()
.Nashle v září.
K moji škodě![]()
![]()
![]()
...........
Jarda H. píše:Moje malá připomínka, respektive jak bych to řešil u sebe (nejsem totiž velký příznivec křížení mimoúrovně) u tratí, tak bych to křížení odstranil - modrou trať posunout blíže k okraji panelu a vést ji po zděném viaduktu nebo spíše kamenné zdi ! Tunelový portál na růžové trati posunout blíže ke středu panelu a tak se vyhnout křížení tratí !
Jarda H. píše:Tankování dieselů - lze řešit jednoduše - nádržkový kotlový vagon (viz informace Milana), malý přístřešek se sudy nebo jenom pletivový plot kolem sudů, ruční čerpadlo do sudů, nezbytný hasicí přístroj, ..... a vypadá to více než hezky, pár takových fotek lze na netu z kolejišť taky najít !
radekkrupka píše:Tak jsem si zkusil včera pohrát s depem. Zaměřil jsem se především na odstranění toho, že popelová jáma byla hned vedle zbrojení naftou.
Vzešly mi 3 varianty "jak z toho ven".
1. Na koleji vedle remízy je zbrojení naftou a prostor pro opravy lokomotiv. Parní sekce je oddělená, zauhlování přístupné ze 2 kolejí.
2. Připomíná depo, postavené pro parní sekci, co kterého pozdějí přibylo zbrojení naftou - ta je úplně na kraji celého depa. Dispozice umožňuje odstavení několika vagonů s uhlím.
3. Zbrojení naftou je situováno u koleje do remízy. Jinak je stejné jako 2.
Co vy na to?Který se vám líbí?
[url]
http://picasaweb.google.com/radekkrupka ... e13_7Depo#[/url]
Jsou tam vždy plánek a 3D pohled, postupně jak jsem je popsal.
Michal Šuhajda píše: ..... Problém je v tom, že depa byly většinou spíš natažená do délky, než nějak zběsile rozvětvená o šířky. Navíc obvod depa byl většinou napojen na stzanici tak, aby provoz v depu nezasahoval do provozu stanice. ......
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků