Abys měl, Janku, o čem přemýšlet přes víkend.

690x100 (105 vpravo) cm. Minimální poloměr na lokálce R500, na hlavní trati R750-R1000 kromě výjezdu z Dolního Polubného vlevo dole.
Hlavní trať vychází ze skrytého nádraží v úrovni -125 mm a stoupá k tunelovému portálu v úrovni -50 mm sklonem 30 promile. Poté prochází tříkolejnou stanicí Dolní Polubný s dvěma dopravními a jednou maniplační kolejí. Protože odbočení vedlejší trati ve zhlaví bránil stavitelům stísněný prostor, daný jednak místem na břehu říčky, jednak skalním masivem, bylo použito řešení podobné trati Kolín-Ledečko, kdy větvení tratí je provedeno až za tunelem (obdoba odbočky Rataje). V tomto případě je odbočka součástí stanice (St 2). Současně je tím umožněno zajíždění nákladních vlaků pro Jizerské sklárny, n.p. v režimu posunu ze stanice Dolní Polubný až na vlečkové koleje, protože vjezdové návěstidlo lokálky je až za vlečkovou výhybkou. Vjezdové návěstidlo hlavní trati stojí kvůli stísněnému prostoru až "za dalším tunelem", kterým hlavní trať podchází horský hřeben a pokračuje dále údolím říčky Jizerky (ve skutečnosti do SN). Celá viditelná hlavní trať leží v úrovni -50 mm.
Vedlejší trať poté, co mine odbočnou výhybku na vlečku, stoupá obloukem po viaduktu přes řeku a silnici do skláren na protější stranu údolí (R500) a po dosažení kulminačního bodu (+60 mm) vlak vjíždí do mezilehlé stanice Kořenov. Protože v Dolním Polubném nebylo místo pro vybudování potřebné infrastruktury (výtopna lokálky se zbrojením), byla výtopna umístěna v Kořenově. Z Kořenova trať opět klesá dalším tunelem (do SN).
Skryté nádraží je společné pro všechny tři tratě. Má 7 kolejí (min. 2,1 m) a dvě smyčky, takže je možné obracení vlaků do protisměru a to z libovolné koleje. Všechny koleje jsou využitelné pro vlaky maximální délky jak v Kořenově, tak v Dolním Polubném (cca 190 cm). Stoupání ze SN je max. 30 promile.