HonzaM píše:Zlámalík píše:Není nutné se omezovat jen na jedno patro, už dlouho sleduju tohoto křena a ten to pojal netradičně: https://www.youtube.com/results?search_ ... rdbeerfeld.
Furt ale platí, že je lepší si to nadělit na samostatně zhotovitelné (a ideálně i provozovatelné) části. Jak psal hank61, nedokončených megaprojektů jsou (nejen tu) mraky.
Pak taky počítej že provoz podobného gigantu vyžaduje dost úsilí s obsluhou (nebo totální automatizací) a jestli tě to bude za 10 let ještě bavit.
Moc pěkné video! Prostor ale určitě bude o dost větší, když lze vidět například RailJet v plné sedmivozové podobě.
Kdepak, má to v kamrlíku cca 6m2. Video, kde jsou delší soupravy, má natočené na cca 2,3m segmentu, který má z obou stran vratné smyčky. Všechno je to na jeho kanálu vidět. Psal jsem si s ním chvíli na Stummiforu a je to dobrej nadšenec. A musím tě potěšit, protože mi psal, že kdyby tenkrát byl větší výběr OBB modelů, tak by šel snad do eNka. Užil by si tak třeba railjet ve dvojté trakci apod.