Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Fórum pro stavbu, přestavbu a provoz modelového kolejiště.

Moderátoři: StandaR, milan ferdián, Michal Dalecký, Jarda H.

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod MirekTT » úte 09 čer, 2015 1:15 pm

Tomáš píše:... Princip mi je zřejmě jasný. ....

Sic jsem už nechtěl zasahovat, ale pokusím se ušetřit Martinovy nervy. Předpokládám, že si myslíš, že struna v trubičce, kterou jsi zakroužkoval, prochází skrz a přestavuje výhybku. On tvůj dotaz tak totiž působí. Pokud ano, princip ti zjevně jasný není.
Nebudu tě napínat, ta struna v trubičce jen mačká kontakty těch pomocných přepínačů, k přestavování slouží struna vyčnívající z druhého raménka conrádu, též patrná ze snímku. Krom toho to má Martin na stránkách napsáno.
Pokud jsem tě špatně pochopil já, tak se omlouvám.
Upozornění! Toto je diskuzní fórum, a ne vševědopedie absolutních pravd!
www.ModulyBrno.cz
MirekTT
 
Příspěvky: 2584
Registrován: stř 03 pro, 2008 7:39 pm

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Tomáš » úte 09 čer, 2015 3:01 pm

MirekTT píše:
Tomáš píše:... Princip mi je zřejmě jasný. ....

Sic jsem už nechtěl zasahovat, ale pokusím se ušetřit Martinovy nervy. Předpokládám, že si myslíš, že struna v trubičce, kterou jsi zakroužkoval, prochází skrz a přestavuje výhybku. On tvůj dotaz tak totiž působí. Pokud ano, princip ti zjevně jasný není.
Nebudu tě napínat, ta struna v trubičce jen mačká kontakty těch pomocných přepínačů, k přestavování slouží struna vyčnívající z druhého raménka conrádu, též patrná ze snímku. Krom toho to má Martin na stránkách napsáno.
Pokud jsem tě špatně pochopil já, tak se omlouvám.


No jsem teď v práci,tak se na to koukám na malým displeji,ale vycházel jsem z tohoto textu.Podle kterého ta levá část na mě zrovna působí,jako to spojení pákou = torzní
Nejpoužívanější je přímý přenos pomocí různě tvrdé struny (brkem) nebo pomocí páky, většinou torzní.

Takže z toho jsem usoudil,že jde o znázornění toho torzního spojení. viz opačná strana na obrázku.

Pokud tomu tak není,tak se omlouvám. A je někde vidět ten pákový systém??
Přílohy
conrád1.jpg
conrád1.jpg (37.09 KiB) Zobrazeno 4458 krát
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Tomáš » úte 09 čer, 2015 4:18 pm

Takže už jsem doma a koukám,že u toho textu je skutečně psáno,že .....volně zasunuta do trubičky (na druhou stranu neprochází).
Hm tak to je ovšem moje chyba a trochu i čára přes plány.
Původně jsem chtěl přestavník v podzemí k výhybkám montovat velmi jednoduše a to tak,že přestavník připevním z boku výhybky (povrchově) a mezi nimi natáhnu pouze tu strunu. Když jsem strunu zahnul a protáhl očkem výhybky a druhý konec zapojil do přestavníku,myslel jsem že je hotovo. Ovšem chyba lávky,takhle to nefunguje. :cry:
Přestavník má chod zleva doprava několik milimetrů ovšem táhlo výhybky se pohne pouze o 1mm. Z popisu je jasné,že to nedojede až do konce. Co s tím?

PS vexli jsem vyfotil,aby bylo zřejmé jak malý je chod táhla
Přílohy
W1.jpg
W1.jpg (91.9 KiB) Zobrazeno 4420 krát
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Tomáš » stř 10 čer, 2015 5:47 am

Nikdo nemá žádnej typ? :( :cry:
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod hank61 » stř 10 čer, 2015 7:03 am

Jestli dobre chápu o co ti jde, tak ja bych to řešil pruznou strunou, případně s jejím tvarem do V, nebo Z, který vytvoří pružný člen a bude ti eliminovat rozdíl velikosti výchylky prestavniku a vlastni vyhybky. Záleží jak bude mechanizmus instalovaný :-)
Celoživotní hračička ;-)
https://hank61.rajce.idnes.cz
Uživatelský avatar
hank61
 
Příspěvky: 2572
Registrován: sob 15 bře, 2014 5:42 pm
Bydliště: Hořovice

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod romino » stř 10 čer, 2015 7:16 am

Na railnet.sk je clanok od DanaM, ktory pouziva sice Hoffman restavnik, no ten je Conradu dost podobny. Ma to na stanici Tomasov uz par rokov.
Viac na http://www.railnet.sk/view.php?nazevcla ... 2006051602
Uživatelský avatar
romino
 
Příspěvky: 246
Registrován: ned 11 kvě, 2008 12:28 pm
Bydliště: Nove Mesto nad Vahom, SR

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Ferda » stř 10 čer, 2015 8:20 am

Ta torzní páka přece vůbec nemusí procházel deskou. Lze ji namontovat i na povrch. I když ta pružná struna je jednodužší a nejspíš tedy spolehlivější.
H0 III-IV. Dokonalost je sen!
Uživatelský avatar
Ferda
 
Příspěvky: 1583
Registrován: stř 07 říj, 2009 3:34 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Tomáš » stř 10 čer, 2015 8:48 am

Ferda píše:Ta torzní páka přece vůbec nemusí procházel deskou. Lze ji namontovat i na povrch..


Byl bys ochoten mi to nějak namalovat?
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Ferda » stř 10 čer, 2015 9:01 am

Zkus okouknout tohle a místo serva si představ ten tvůj Hoffman. Myslím, že ti to pak bude jasné. Ta páka se dá udělat i do pravého úhlu.
http://vlacky.netintra.cz/index.php/jak ... kolem-serv

Cipískovi sice struna taky mizí pod desku, ale to je proto, že on to celé má ze spodní strany. Jde to ale namontovat i z vrchu a nic pak deskou procházet nebude.
H0 III-IV. Dokonalost je sen!
Uživatelský avatar
Ferda
 
Příspěvky: 1583
Registrován: stř 07 říj, 2009 3:34 pm
Bydliště: Ostrava

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Tomáš » čtv 11 čer, 2015 4:55 pm

Tak prvních 5 výhybek už mám funkčních. Dělám to podobně jako to má ten DanM co jsem dal odkaz romino.
Nakonec se mi sešlo 25ks přestavníku za velmi příznivý peníz.

Ten drát co leze na povrch a dělá tam tu páku mám v plánu schovat do tohoto
http://www.modelkrajiny.cz/produkty/zel ... ovody.aspx
Snad se to povede podle představ
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod miroslav lengyel » čtv 11 čer, 2015 5:00 pm

No a pak,že to nepůjde. :D Říkám to pořád,děláš zbytečně paniku :!: :lol:
H0 II.epocha DRG+1souprava Würtenberg(startset)a pára K.P.E.V.ještě je nestihli přeznačit.
Uživatelský avatar
miroslav lengyel
 
Příspěvky: 3579
Registrován: sob 17 led, 2009 6:26 am
Bydliště: Ústí nad Labem

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod mlha » čtv 11 čer, 2015 5:00 pm

to abys byl pomalu hodinář, nacpat to do těchto šachet...
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2692
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Tomáš » čtv 11 čer, 2015 5:13 pm

mlha píše:to abys byl pomalu hodinář, nacpat to do těchto šachet...


No chtěl bych použit ten typ2. Snad se to nějak povede. Chtěl bych aby to fungovalo jako ochrana toho převodu. Asi by mě trefilo,kdybych si to zakydal štěrkem a prestalo to fakčit.
To že jsem jak hodinář je pravda. Už jen to uchycení přestavníku je zábava. :lol: Instaluji to otvorem 12x10cm
"TT" - NYNÍ UŽ DCC - IV 1985-1995 (pád ČSD)
Uživatelský avatar
Tomáš
 
Příspěvky: 3152
Registrován: pon 02 črc, 2007 8:36 pm
Bydliště: Brno - Bosonohy

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod mlha » čtv 11 čer, 2015 5:18 pm

Tomáš píše:
mlha píše:to abys byl pomalu hodinář, nacpat to do těchto šachet...


No chtěl bych použit ten typ2. Snad se to nějak povede. Chtěl bych aby to fungovalo jako ochrana toho převodu. Asi by mě trefilo,kdybych si to zakydal štěrkem a prestalo to fakčit.
To že jsem jak hodinář je pravda. Už jen to uchycení přestavníku je zábava. :lol: Instaluji to otvorem 12x10cm

tak to já instaluju i menší dírou, 12 x 10 cm je dost, :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
H0/MODULY SLOVÁCKO/ep.IV
http://www.kzmslovacko.cz/.
Uživatelský avatar
mlha
 
Příspěvky: 2692
Registrován: ned 27 led, 2008 7:27 pm
Bydliště: Hluk

Re: Stanice M.Branice - Oslavany TT Kuehn/Tillig

Příspěvekod Barbucha » čtv 11 čer, 2015 5:19 pm

Tomáš píše:
mlha píše:to abys byl pomalu hodinář, nacpat to do těchto šachet...


No chtěl bych použit ten typ2. Snad se to nějak povede. Chtěl bych aby to fungovalo jako ochrana toho převodu. Asi by mě trefilo,kdybych si to zakydal štěrkem a prestalo to fakčit.
To že jsem jak hodinář je pravda. Už jen to uchycení přestavníku je zábava. :lol: Instaluji to otvorem 12x10cm


No tě pic, to mi stačilo instalovat optický čidla a nebavilo mě to. To seš hodinář a fakír(hadí muž) zároveň.
DR, H0, epocha III c, v neplánované pauze.
Uživatelský avatar
Barbucha
 
Příspěvky: 2311
Registrován: pát 06 čer, 2008 7:20 am
Bydliště: Brno

PředchozíDalší

Zpět na Modelové kolejiště

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron