Tak nějaká doba uběhla a víceméně jsem ji strávil pátráním v archivech.
Pro Milana Ferdiána zjištěno následující:
- V roce 1916 přistaveny řepné splavy, ty dva nejblíže hlavní trati, u řepných splavů bylo napojení na hlavní trať směrem ven z cukrovaru směr Kolín. NA konci u vodárny ve směru na Velim byl šturc, vodárna tam ještě nebyla. Situace u staniční budovy neznámá, pouze označen směr na koleji... Pečky
- Cukrovar v roce 1921 vyhořel, v roce 1922 kompletně rekonstrukce včetně vlečky, získal jsem kolejový plán, který potvrzuje připojení u staniční budovy bez odvratu a nejsou tam dvě jednoduché vyhybky za sebou, ale angličan + vyhybka, tak jak to mám v plánku. Dále zůstává napojení směr Kolín u splavů a navíc je další napojení směr Kolín cca 100m za vodárnou. Na mapách jsou tam mostky pod tratí, tak těsně před tím druhým.