Tady je nový test.
Aby to vyšlo, musí být i "severní" SN ve stoupání (asi 1%). Zhlaví nádraží je 120 mm nad smyčkou (mělo by s přehledem stačit).
Délka kolejí v jižním SN: 1650 mm všechny koleje
Délka kolejí v severním SN: 1300 - 2700 mm
Délka kolejí ve stanici - užitná délka 1. a 2. koleje: 1870 mm
Tím by se zhruba uzavřela hlavní trať a je potřeba udělat lokálku.
Celkový princip je jednoduchý - viditelná stanice je v +120 mm, na obě strany trať klesá k 0 (skrytá smyčka). Co nejmíň se potkává skrytá a viditelná trať nad sebou.
Také je to navržené tak, aby se dalo snadno dosáhnout do všech částí, dokonce i do většiny SN (já zase studoval ergonomii

).
Perna píše:Jo a lokálka musí vyjíždět směrem na západ [...], protože směrem východním by měla být točna

Proč "musí"? Máš pocit, že se ti to na 5,7 m délky nevejde na jednu stranu? Může to být úplně přesně stejně jako na originální Třebáni.
Když budeš mít lokálku na západ, bude mít málo prostoru na vystoupání a malou šanci na vlastní (jednoduché) SN. Ale v podstatě je to jedno. Může být na západ lokálka a na východ vlečka. Asi se to tím ještě zjednoduší. Ale to by musel někdo zkušenější navrhnout, kdyby byla na východ vlečka, jak by byla k nádraží připojená.
PS: myslím, že i železničáři mají západ na mapě vlevo, není-li řečeno jinak směrovou růžicí

Edit: další verze, tentokrát s točnou a velkými oblouky na hlavní trati. Bohužel se to zkomplikovalo (tři úrovně nad sebou) a co hůř - nevychází výška na nadjetí hlavní trati lokálkou. Kdyby to vyšlo, už by stačilo jen koncové nádraží na lokálce a hotovo. Chce to ale nějak poštelovat ...
SCARM soubor zde:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/233 ... _h0a.scarm