o.t.: a typická česká lokálková stanička by vypadala asi takhle:
Jinak k tématu:
varianta A) zbytečný vlečkový ranžír, vzhledem k prostoru
varianta B) to by i šlo, ale úvraťově zaústěná vlečka bude dělat obtíže při posunu, pokud tedy nebudeš mít jen 2vz Mn...
varianta C) viz B) + nutnost posunu s vz přes zadní šturc ti zbytečně zkracuje dopravní koleje...
Pouze 1. kolej je dopravní, 2. objízdná, 3. a 4. manipulační/vlečka. Zadní šturc je jen na mašinu na objetí, přes něj by se nic nešíbovalo. Na vlečku ACHP/ZZN dochází hnojiva (Utz, Raj, Z), nafta a odchází zemědělské produkty, příp. produkty přidružené výroby. Ani volná skládka se skladištěm nezahálí. To máte spěšinový kurzák Ztrc, železo pro Feronu, chlaďáky pro Jednotu atd...