jomull píše:Rozdíl v rychlosti je určitě dán rozdílnou velikostí napájecího napětí a v případě osvětlení žárovičkami to platí také. U osvětlení z LED diodami by se rozdíl neměl příliš projevovat. Pulsní regulátor je napájen stabilizovaným napětím 12V, navíc na něm vzniká další úbytek napětí (regulační prvek, ochrany...), takže napětí do kolejí je ještě nižší, cca 10,5V. Snížení rychlosti vlivem zapojení regulátoru je možné zjistit jeho vyřazením z obvodu, tedy přímým zapojením stabilizovaného napětí 12V pro napájení regulátoru do kolejí.
Ve snížení maximální rychlosti vidím také spíš výhodu, ale pokud by to vadilo, lze to upravit.
Děkuji za reakce

.
Vůbec mi to nevadí, že loko jezdí pomaleji a svítí méně. Nejsem magor, abych jezdil na "plný pecky".
Z toho už jsem (myslím si) vyrostl

.
Jen mě to zarazilo. A žárovkové osvětlení samozřejmě předělám.
Pokud můj původní příspěvek vyzněl tak, že mi to vadí, tak se omlouvám.
Děkuji Vám za odpovědi.
Olda
PS: ale stejně je divné, že v dnešní době diod Tillig stále montuje žárovky.
Jezdím na účkách (asi poslední mohykán) a opravdu s nimi nemám problém.